donderdag 1 september 2011

AnMaCreatief Nieuwsbrief 9 - nieuwe artikelen...

Na 3 weken vakantie in Frankrijk ben ik weer thuis en is het dus weer tijd voor nieuwe artikelen in de shop...

Vlak voor mijn vakantie heb ik het filigraan ook nog in het wit binnengekregen. De grote en de kleine hoekjes zijn nu dus in 4 kleuren verkrijgbaar: brons, koper, wit en zilver.

De voorraad resin flowers is weer aangevuld. De mini resin flowers zijn nu in 10 kleuren verkirjgbaar: azuur blauw, gebroken wit, geel, lichtroze, limegroen, paars, rood, roze, violet en zwart.

Ook nieuw zijn de maxi resin flowers. Deze zijn maar liefst 2 cm groot! De maxi resin flowers worden verkocht in een set van 5. Een set bestaat uit 5 verschillende kleuren. De kleuren verschillen per set en zijn willekeurig gekozen.

Diverse Nellie Snellen stempels:

De Cranberry & Apple serie van Papermania is heel geschikt voor het maken van kerstkaarten. Een papierblok, strikjes, knoopjes en bloemetjes

De Romak kaarten zijn nu ook in bordeaux rood, donkerblauw en kerstgroen verkrijgbaar...

Forever Friends A5 paperblocks The Good Life en All Loved Up.

Er is een hele voorraad roosjes, papieren bloemetjes en hydrangea`s onderweg. Als het goed is heb ik ze eind volgende week binnen.

Morgen verwacht ik nog een aantal hele leuke papierblocks, o.a. van Papermania en Forever Friends voor de kerst.

Houd dus de nieuwe producten pagina in de gaten!

Komt u ook even kijken in de webwinkel?


Anne-Marije Poppen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten