maandag 24 oktober 2011

trouwkaartje

Afgelopen week is één van mijn collega's getrouwd. Ik kreeg 'de opdracht' om een kaart te maken.... Ik vind het altijd leuk om een kaart speciaal voor iemand te maken.



Mijn collega is dol op de beertjes van Forever Friends, dus dit plaatje past er prima bij. Het komt uit de clearstempelset Going to the Chapel.



Derwent Coloursoft potloden: C180-C300-C340-C390-C530-C570-C590-C660-C670

Het leuke scrappapier is van Stella Rose, My Mind's Eye.

Ook heb ik weer een prachtige resin flower gebruikt; resin rose style gebroken wit. Ik heb de resin flowers nu in 10 verschillende soorten. Ik vind ze allemaal even mooi, vooral omdat ze zo gedetailleerd zijn...



-clearstamp uit de clearstempelset Going to the Chapel van Forever Friends
-scrapppapier Stella Rose van My Mind's Eye
-Papicolor cardstock
-Nestabilities Petite Ovals
-4 goudbruine roosjes
-1 witte Prima Flower
-1 resin rose style gebroken wit
-2 zelfklevende parels wit
-tekst gemaakt in Word

Fijne avond!

Anne-Marije

7 opmerkingen:

  1. Die is wel heel leuk geworden,daar zullen ze vast heel blij mee geweest zijn,en jij mag zeker trots zijn op zo'n mooie kaart.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart weer!
    Ik ben zo dol op die beertjes...
    Die resin flower is weer super, ik heb er ook mee mogen werken en ze zijn echt zo schitterend. En je kan er zoveel kanten mee op.
    Ik in de vintage-stijl en jij vrolijk voor een bruiloft! Echt geweldig!!!

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende trouwkaart Anne-Marije. Wat ben je er goed in om verschillende papiertjes te combineren. Dat koppeltjes is weer zo mooi ingekleurd!!!

    Groetjes,

    Lins x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldig mooie kaart weer. Leuke kleurencombo en weer prachtig ingekleurd. Het resin roosje is heel chique. Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg mooie kaart is dit geworden zeg!

    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gave kaart is 't geworden! Mooie kleuren en bloemen. Staat vast te pronken bij het kersverse echtpaar.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart, zeg! Wat doen die goudbruie roosjes het prachtig bij de beertjes en het scrappapier.
    Groetjes, Adriana

    BeantwoordenVerwijderen