woensdag 30 november 2011

AnMaCreatief challenge 2 - november 2011

Dit bericht blijft bovenaan staan tot en met 30 november 2011. Voor nieuwe berichten scroll naar beneden...

De maand november is begonnen, dus het is alweer tijd voor de tweede AnMaCreatief challenge! Allereerst willen wij alle deelnemers van de oktober challenge bedanken voor het meedoen. Hartstikke leuk dat er bij de eerste challenge al zoveel deelnemers waren.... Het Design Team hoopt natuurlijk dat er deze maand weer een hoop deelnemers zijn...

Deze maand hebben we een gemakkelijke challenge.

Maak een creatie met het thema: kerst.

Je kunt natuurlijk een kaart maken, maar het mag ook een tasje, doosje of iets anders zijn. Als het maar in de 'kerstsfeer' is.

Hieronder de prachtige voorbeeldkaarten gemaakt door het AnMaCreatief Design Team. Klik op de namen om naar de blogs te gaan om te zien hoe deze creaties tot stand zijn gekomen...

Lotte de Boer


Helen van der Gaag


Lins Marin


Anne-Marije Poppen


Dit is de prijs die je kunt winnen met deze challenge:



Nellie Snellen clearstamp CT003 Skating in love

Lees eerst de regels door als je mee wilt doen met de challenge
(de regels staan ook in de sidebar)

-Je maakt een nieuwe creatie n.a.v. de opdracht of sketch
-Voeg je creatie met een link naar het bericht van je creatie (dus niet naar je blog zelf) toe aan Mister Linky
-Je kunt ook meedoen als je geen blog hebt. Upload je creatie ergens anders en voeg die link toe aan Mister Linky. Denk bijvoorbeeld aan Hyves, Hobbyjournaal, Picture Trail, Facebook, enz.
-Je mag per challenge maximaal 3 creaties plaatsen
-In je blogbericht link je terug naar dit blog: Webshop AnMaCreatief
-Je mag meerdere challenges combineren

De challenge is geopend tot en met 30 november 22:00 uur. Op 1 december wordt om 09:30 de winnaar bekend gemaakt met behulp van Random.org. Daarna komt de december-challenge online.

Doe jij ook mee met deze challenge? Maak dan een kaart of andere creatie en voeg die toe aan Mister Linky. Het Design Team is erg benieuwd...

Veel knutselplezier met deze challenge!

30 opmerkingen:

  1. Hoi Anne-Marije, jouw kaartje is ook zeer geslaagd. Heel mooi gemaakt in die korte tijd. Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Komt dat even goed uit! Heb net weer een kaart af, dus die kan gelijk mee doen met deze challenge. Jullie kaarten zijn weer erg leuk!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. nou ik moet ook maar eens aan de kerstkaartjes, dus wie weet doe ik deze keer mee

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie kaartjes!

    Wou de vorige keer al meedoen, maar was natuurlijk te laat.

    Deze keer ga ik een gokje wagen. Hoop dat het lukt met het plaatsen want het is de allereerste keer dat ik aan een challenge meedoe.

    Veel plezier met het DT en je webshop!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk, weer een nieuwe challenge! Mooie voorbeelden ook weer. Ik heb een groene kerstkaart gemaakt en doe dus weer graag mee.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een leuke challenge, ik wil zeker eens meedoen. Daarom heb ik een doosje gemaakt omdat het geen kaart hoefde te zijn. Dit patroon had ik al langer willen proberen,dus nu is hij er!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hallo Anne-Marije.
    ben ik helemaal vergeten om mijn naam er onder te zetten. bij deze alsnog gedaan.
    ik hoop dat het mag.
    mooie kaarten zijn er gemaakt om te laten zien.
    stuk voor stuk prachtige kleuren gebruikt.
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leuke opdracht
    eigenlijk niet moeilijk ;)
    ik waag zeker een kansje

    groetjes
    valerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb nog een kerstkaart toegevoegd.
    Groetjes, Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke challenge, ik heb inmiddels twee inzendingen gedaan.
    De kaarten van het DT vind ik erg mooi, allemaal beren! Daar ben ik dol op met kerst!

    Groetjes Aly

    BeantwoordenVerwijderen
  11. leuke opdracht en ik wil graag meedoen ik weet alleen niet of ik alles goed heb doorgelinkt maar dat hoor ik dan wel.
    groetjes jopie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke challenge...jullie hebben prachtige kaarten gemaakt! Toen ik las dat het ook iets anders dan een kaart mocht zijn, begon het bij mij te 'borrelen' in mijn hoofd. Ik doe dus graag mee.

    groetjes Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een leuke challenge en volgens Lins moest ik het maar eens proberen hihihi dus bij deze.

    Groetjes Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk om mee te doen en ook heel leuk dat het met iets anders mag zijn dan een kaartje. Ik hoop dat ik het goed gedaan heb met doorsturen want daar had ik wat problemen mee. Fijne dag allemsaal, groetjes,Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik zie dus nu dat er een tweede, verkeerde inzending van mij bij staat, wil iemand de onderste misschien verwijderen????? Vroeger blond geweest hoor, hahaha.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Plony,

    Leuk dat je meedoet.
    Ik heb de verkeerde link verwijderd.

    Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Nou Anne-Marije, volgens mij staat de goede link er nog op, hihihi. Dankjewel hoor, groetjesss.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik doe bij deze ook mee... en zal de challenge ook even door geven aan mijn schoonmoeder... denk dat zij dit ook wel een hele leuke challenge gaat vinden... Jullie voorbeeld kaarten zijn prachtig...

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Anne-Marije...
    Ook ik heb je blog gevonden via... via... en me zojuist aangemeld als volger.
    Tegelijkertijd ook een kerstkaartje ingestuurd voor de challenge.
    Bedankt voor de challenge en de mooie kaarten die het DT gemaakt heeft..
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. hoi,hoi,
    ik doe weer even mee, normaal doe ik dit niet met een tweede maar ik ben toch even bezig met de kerstkaarten.
    succes!
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Anne-marije, zojuist mijn kaartje geplaatst.
    Leuke challenge. Ga vaker bij je meedoen. groetjes Marjolein.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heb drie kaarten ontvangen van mijn schoonmoeder (Jannie) en de eerste heb ik op haar blog gezet, en nu ook hier... er volgen er straks of morgen nog twee... ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. leuke challenge, en prachtige voorbeeldkaarten dt dames.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mijn 2e kaartje zojuist ook geplaatst en gelinkt
    Groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi, hoi,

    Ik doe graag nog een keertje mee met een kaart dit keer.

    gr Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hi Anma,
    Ik ben even niet geweest en gelijk is er veel veranderd hier. Een eigen dt team en onwijs leuke voorbeeldjes.
    Zelfs candies.
    Ik heb zojuist een bestelling geplaatst.
    Groetjes Lisette

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Heb een lange tijd niet meer mee gedaan aan challenges maar vond deze wel zo leuk...........ook omdat ik nu vol in het kerst gebeuren zit. dus ik doe graag ,ee met een kerst hart

    groetjes
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Tjonge wat enorm veel inzendingen. Leuk voor jullie! Ik heb ook mijn derde inzending geplaatst. Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Veel leuke en mooie kaartjes... Veel kerstknutsel-kriebels dus...
    Veel plezier aan iedereen!

    BeantwoordenVerwijderen