dinsdag 31 januari 2012

AnMaCreatief challenge 4 - januari 2012

Dit bericht blijft bovenaan staan tot en met 31 januari 2012. Voor nieuwe berichten scroll naar beneden...

Allereerst de beste wensen voor het nieuwe jaar!


Het is tijd voor de eerste AnMaCreatief challenge van 2012....

Wij willen alle deelnemers van de 'alles mag challenge' bedanken voor het meedoen. 100 deelnemers, wat geweldig veel!

Deze maand hebben we een leuke challenge:

Bloemen

Maak dus een creatie met het bloemen thema. Je kunt een plaatje met bloemen gebruiken, maar ook papier, embellishments, enz.

Je kunt natuurlijk een kaart maken, maar het mag ook een tasje, doosje of iets anders zijn.

Hieronder de prachtige voorbeelden gemaakt door het AnMaCreatief Design Team. Klik op de namen om naar de blogs te gaan om te zien hoe deze creaties tot stand zijn gekomen...


Helen van der Gaag


Lins Marin


Anne-Marije Poppen


Lotte de Boer


Dit is de prijs die je kunt winnen met deze challenge:



Stampavie clearstamp Just to Say van Laurence.


Lees eerst de regels door als je mee wilt doen met de challenge
(de regels staan ook in de sidebar)

-Je maakt een nieuwe creatie n.a.v. de opdracht of sketch
-Voeg je creatie met een link naar het bericht van je creatie (dus niet naar je blog zelf) toe aan Mister Linky
-Je kunt ook meedoen als je geen blog hebt. Upload je creatie ergens anders en voeg die link toe aan Mister Linky. Denk bijvoorbeeld aan Hyves, Hobbyjournaal, Picture Trail, Facebook, enz.
-Je mag per challenge maximaal 3 creaties plaatsen
-In je blogbericht link je terug naar dit blog: Webshop AnMaCreatief
-Je mag meerdere challenges combineren

De challenge is geopend tot en met 31 januari 22:00 uur. Op 1 februari wordt om 09:30 de winnaar bekend gemaakt met behulp van Random.org. Daarna komt de februari-challenge online.

Doe jij ook mee met deze challenge? Maak dan een kaart of andere creatie en voeg die toe aan Mister Linky. Het Design Team is erg benieuwd...

Veel knutselplezier met deze challenge!

24 opmerkingen:

  1. Beste Anne-Marije,

    Ik heb al meerdere keren bij jou in je webshopje dingen besteld! ik vind het zo geweldig dat jij je droom heb kunnen verwezenlijken. Eigenlijk heb je dezelfde droom als mij. Ik zou graag van het kaarten maken en hobbyspullen mijn werk willen maken... een eigen hobbywinkeltje lijkt mij geweldig.
    Jij heb nu je eigen webshop en ik bewonder jou kaarten maak kunsten. Je maak mooie kaarten, volgens mij heb jij ook onwijs veel materialen om kaarten te maken want ik zie altijd zo veel verschillende dingen en technieken op jou kaarten.
    Zelf ben ik ongeveer 1,5 jaar echt bezig met scrapkaarten (vroeg deed ik veel 3d en borduurkaarten maken)

    Ik wil meer mee gaan doen met kaart wedstrijden en vandaar dat ik nu ook met jou challenge mee doe en mijn kaart heb ingestuurd!

    Groetjes, Arianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb ook weer een kaartje gemaakt voor de challenge, hartstikke leuk om mee te doen bij jullie en ook zo leuk dat je wel 3 keer kan laten zien wat je gemaakt hebt. Super.
    groetjes Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb een kaartje gemaakt voor deze challenge, maar verkeerd bij Mr Linky gelinkt. Sorry, weet eigenlijk niet hoe ik het moest doen-> linken aan je bericht. Hoop dat deze zo ook telt.
    lieve groetjes Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mijn volgende kaart staat er ook weer op! Vorige maand gewonnen en nu maar weer een kansje wagen! Ere komt vast nog een kaart van mij deze maand. Ik ben nl. dol op bloemen!
    Ik vind de DT kaarten echt schattig!
    Creatieve groetjes Aly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mijn 2e kaartje staat er ook op,die 3e gaat er ook nog komen hoor, haha.
    Groetjes Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  6. het is weer een leuke challenge, nog de beste wensen voor 2012 aan iedereen.


    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo,
    Wat heb ik zitten prutsen om het te plaatsen! Sorry hoor maar nr.16 en 17 zouden weg moeten maar ik weet niet hoe dit moet. Ik weet ook niet wat ik eigenlijk moet doen om alleen aan deze kaart te linken! Dus ik zit hier eigenlijk met rode kaakjes want zie nu wat voor een kluns ik ben! En dit allemaal voor de eerste maal dat ik meedoe met jullie challenge! Schaam, schaam! Ik wil er wel nog bij vertellen dat jullie echt jullie best doen om er zo iets fijns en moois van te maken!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Christine,
    Ik heb de verkeerde links verwijderd...
    Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hallo, mooie voorbeelden zijn er gemaakt van je team!!
    ik heb mijn kaart er opstaan, hopelijk is het goed, ik heb geen afdrukje met bloemen maar wel creatables van bloemen er bij op gedaan.
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo ik heb nog 2 foto's geplaats van de kaarten die ik vandaag heb gemaakt. ik las dat je er 3 mag plaatsen per challenge! dus ik dacht laat ik dat eens doen.
    Ik vind het erg leuk om mee te doen aan de challenge, ik ga dat zeker vaker doen.
    groetjes, arianne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk thema en mooie voorbeelden er weer bij. Bloemen moet zeker wel weer gaan lukken! Het stempel is wel een heel leuke prijs...
    Groetjes, Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Bedankt voor deze challenge.....
    Zojuist mijn 1e kaartje weer geplaatst voor deze challenge, het is een heel leuk thema 'bloemen 'dat zijn altijd wel vrolijke kaarten Ook nog bedankt voor de prachtige voorbeelden.....
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat hebben jullie weer mooie kaarten gemaakt, super! Ik doe natuurlijk graag weer mee met deze leuke challenge.

    groetjes Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nr. 3 staat er ook op, jammer dat het nu klaar is, haha. Groetjes Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke nieuwe uitdaging, de eerste kaart van mijn schoonmoeder staat erop (Jannie) en heb van haar ook al twee andere kaarten toegestuurd gekregen, dus dat betekent dat ik nog even aan de slag mag met deze opdracht... maar dat gaat lukken... ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mijn 2e kaartje staat ook te pronken en ik doe heel graag mee.....
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Miijn eerste kaart weer gelinkt! Op naar de volgende...
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat 'n leuke site en 'n leuke challenge. Daar doe ik graag aan mee!

    groetjes, Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Zo de derde kaart voor mijn schoonmoeder (Jannie) staat erbij... enne ik zelf heb alles bij elkaar gezocht voor een kaart, dus die komt van het weekend ook...

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dag Anne-Marije,

    Ik heb sinds kort een blog en voor de eerste keer een kaartje gepost om mee te doen aan een challenge. Hiervoor heb ik jouw blog gekozen. Ik ben nu ook een van je volgers geworden. Mijn complimenten voor je creaties en blogs. Ik bekijk en lees ze altijd met veel plezier!

    Groetjes,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Great challenge! And very inspirational creations from Design Team!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. owww ik doe zeker weer mee
    gaaf hoor ,leuk thema !top
    gr,ans

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Anne-Marije....
    Hier mijn 3e kaartje het is een echt bloemenkaartje geworden.....
    bedankt weer voor deze leuke challenge.....
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Het is de eerste keer dat ik hier meedoe. Leuke challenge! Kom zeker nog langs.
    groetjes Yvette

    BeantwoordenVerwijderen