vrijdag 5 oktober 2012

Fotoframe

Wat ik jullie graag zou willen laten zien is een fotoframe wat ik gemaakt heb.


Het fotoframe is van MDF gemaakt, dus ik heb hem eerst even wit geschilderd voor de juiste basiskleur.

Daarna ben ik alles beetje bij beetje in gaan delen zonder alles gelijk vast te plakken.
Het handigste vind ik namelijk altijd om eerst de indeling helemaal goed te hebben voordat ik alles definitief
vast maak.

Het materiaal dat ik o.a. gebruikt heb zal ik even per foto aan jullie vertellen.


Bij deze foto heb ik een hartvormige doily gebruikt als ondergrond.
Links boven in de hoek zit een filigraanhoekje en helemaal net nog rechts te zien heb ik de stans van Joy gebruikt nummer 6002/0133, genaamd stencil- border franse lelie. En dan nog het lieve vlindertje.


Op deze foto zit rechts bovenin een grote filigraanhoek en de stans in het zelfde framepje is een creatable,  nummer LR0157, genaamd decorative elements. In het kleine frame daaronder zit een filigraanornament met daarbovenop een resin roosje gebroken wit.


Hier heb ik weer een filigraanhoekje in de kleur koper gebruikt en over het hele frame zitten cremekleurige pareltjes verwerkt.



De laatste foto. Weer een grote filigraanhoek de hartjesstans is van van Marianne Design nummer LR0159.
Links boven een mooie filigraan bloem en daar bovenop een resin roosje vintage gebroken wit.

Al het kant wat ik heb gebruikt is van Marianne Design.

Dit vond ik echt geweldig leuk om te maken en mijn dochter is er ook heel blij mee want hij staat nu mooi op haar kamer te pronken.

Fijne dag nog allemaal en alvast een fijn weekend.
Groetjes Judith




4 opmerkingen:

  1. wow judith, wat is deze supermooi geworden. Echt helemaal prachtig. Ik weet niet waar ik het eerst moet kijken en telkens zie ik weer nieuwe dingen. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Judith,

    wauw, echt geweldig! Nog iets voor op mijn verlanglijstje om een keer te maken.

    Groetjes Cathalijne.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi lieve Judith,
    Wat is dit toch een geweldig mooie creatie geworden. Ik vind de indeling helemaal super. Er zitten zoveel chique embellishments op. Je hebt de Joy! borderstansjes heel erg leuk verwerkt zo op de randen van het frame.
    Bedankt voor dit mooie voorbeeld!
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen