woensdag 6 februari 2013

babykaartje Jonah


Mijn nicht is bevallen van haar eerste kindje. Op zondag is baby Jonah geboren. Als het goed is hebben ze vandaag de kaart ontvangen, dus nu kan ik hem aan jullie laten zien.








Ik heb een lief stempel van Eline Pellinkhof gebruikt. Ik blijf dit baby'tje met konijn zo schattig vinden...













Derwent Coloursoft potloden: C180-C340-C360-C370-C390-C530-C550-C560-C570-C640-C670

Het scrappapier komt uit een ouder A5 Pretty Papers Bloc van Marianne Design.

De bloemen heb ik gemaakt met de Creatable LR0145 flower set en LR0196 flower XL. Deze bloemen zijn opeenvolgend en kun je dus bij elkaar gebruiken. Op de bloemen heb ik een wit/lichtblauw hart roosje gedaan. Op de grootste bloem heb ik er ook nog een zilveren filigraan bloem op gedaan. De takjes zijn gemaakt met Creatable LR0156 flower and leafs.













Ik vind het altijd leuk om een persoonlijke kaart te maken, dus een tekstkaartje met de naam kon niet ontbreken... Onder het tekstkaartje hangt een babyvoetjes charm.

De tekst linksonder heb ik direct op het scrappapier gestempeld.





















-stempel Eline Pellinkhof ingekleurd met Derwent Coloursoft potloden
-scrappapier van Eline Pellinkhof/Marianne Design
-A4 kraft papier van Joy!
-Nestabilities Standard Circles Large, Scalloped Circles Large en Petite Ovals
-Creatable LR0145 flower set
-Creatable LR0156 flower and leafs
-Creatable LR0196 flower XL
-roosjes wit/lichtblauw hart (voordeelset 2-tone)
-filigraan bloem 9 zilver
-mini filigraan bloem zilver
-zelfklevende parel blauw
-charm babyvoetjes (vastgemaakt aan een klein kettinkje)
-tekst uit een clearstampset van Eline Pellinkhof/Marianne Design
-tekstkaartje Jonah gemaakt op de computer

Ik ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden...

Een fijne dag nog!

xxx Anne-Marije

6 opmerkingen:

  1. Hoi Anne-Marije,
    ik vind het een superleuk kaartje ! Mooi ingekleurd en het hele kaartje straalt zoiets liefs uit!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi

    Wat een schattig babykaartje
    Prachtige bloemen zitten erop .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi anne-marije
    wat een schatje heb je gemaakt en die bloemen vind ik supermooi!!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ow, wat een schatje!!! En wat een leuke naam!!! Onze pas geboren buurjongen heet Noah... Een beetje dezelfde letters ;-) Dus ik had even moeite met lezen, lol!

    Wat heb je dat toch leuk gedaan met die charm! Was er ook maar zoiets voor het antiek... Nog niet tegen gekomen... Ik blijf zoeken!!!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart,mooie kleuren.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt.

    Groetjes Cathalijne.

    BeantwoordenVerwijderen