vrijdag 23 augustus 2013

kaart voor Judith!

Gister was mijn lieve team-maatje Judith jarig! En voor haar wilde ik graag een mooie kaart maken. Nu is zij helemaal dol op vintage en daar is zij ook echt een kei in. Maar om nu een vintage-kaart voor haar te maken... Ik heb ervoor gekozen om een échte Magnolia kaart te maken, want dit ligt mij persoonlijk toch het meest en zijn ook echt wel mijn favoriet, HIHI


Deze Salute Tilda zat in mijn kit en ik vond haar gelijk een super schatje! Ik heb haar gemaskeerd met nog een stempel uit de kit, namelijk Ocean Map. Soms zie je stempels en dan heb je gelijk een idee ;-) Zoals altijd heb ik haar gestempeld met Memento; Rich Cocoa. Dan zijn de overgangen zoveel mooier! Verder zie je rechts in de hoek nog een stukje van de South Pacific Stamp. Tilda heb ik ingekleurd met Distress Ink.

Voor de kleding en schoenen: Pumice StoneAged MahoganyFaded Jeans
Achtergrond:   Pumice StoneBlack Soot

Ik heb ook eindelijk tijd gehad om te 'knoeien' met Frantage! Echt super leuk!!! Zowel op papier als op metaal ben ik er mee bezig geweest.


Ik had nog papier van Maja Design wat helemaal bij dit thema past. dit heb ik gecombineerd met kraft en  ribbelkarton. Alle randen heb ik bewerkt met een TH Paper Distresser en daarna met Distress Ink - Walnut Stain.

Ik heb gebruik gemaakt van heel wat stansen ;-) De 'golven' zijn gemaakt met de  On the Edge Die van TH; Scrollwork, de radars met de Big Die; Gadget Gears. De kleine sterretjes komen uit de set Tea Label Shapes van Magnolia en de vlaggetjes zijn ook een Doohickey.


Het vintage kant is van MD; Fleur. De kompas is een charm, maar vrij groot. Dus ook leuk als extra element te gebruiken ;-) Verder zit daar nog een donkerblauwe asters en vintage bruin roosje bij.


Rechts heb is een filigraan met daarop een ronde parelkern. En daarnaast nog een groot vintage bruin roosje.


*****


Wanneer je goed kijkt zie je dat ik op de tag (gemaakt met de doohickey; vintage tag) nog eens heel licht de landkaart heb gestempeld. Dit is gewoon het tweede afdrukje ;-) Daarover heen de stempel; It's Summer Time, ook weer uit de kit! Aan de tag heb ik een strik gemaakt met Kreukellint wit, op kleur gebracht met Distress Ink;  Faded Jeans. En een charm van een ankertje gehangen met een stukje twine.


Fijn weekeinde allemaal!
Liefs Lotte

4 opmerkingen:

  1. Wow, wat een schitterende creatie is dit weer, een prachtexemplaar en ik weet zeker dat ze dit mooi vindt, wie niet? Hij is werkelijk heel erg mooi gemaakt met veel zorg aan de details besteed, geweldig.
    fijn weekend, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een schitterende kaart geworden, mooie kleuren combi
    en details, super ☺

    Gezellig (knutsel) weekend
    Liefss Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het een topper van een kaart zo mooi bewerkt.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooi kaartje! Hier zit volgens mij heel veel werk in.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen