zaterdag 19 oktober 2013

Kaart voor Adriana!

Mijn lieve teammaatje Adriana was van de week jarig en voor haar heb ik een kaartje gemaakt in haar favoriete kleurtjes, namelijk blauw! Tja, en wanneer je in de herfst jarig bent kan je ook een herfstachtige kaart verwachten ;-)


Hoe geweldig is deze 'nieuwe' stempel! Ze heet London Tilda uit de Little London Collectie. Ook zij is weer gestempeld met Memento; Rich Cocoa en ingekleurd met Distress Ink.



Het papier is al vrij oud, volgens mij van MD.... Ik heb het gecombineerd met kraft en ribbelkarton. Natuurlijk hoorden er wolkjes erbij wanneer het regent ;-) Die zijn van Joy! Het hekje is van Magnolia, net als het randje met hartjes. De doily is van Cheery Lynn.


De twee verschillende tags heb ik uit design papier. Hier hangen twee kleine bedeltjes aan van een sleuteltje met twine en een strik van kreukellint mag natuurlijk bij mij niet ontbreken, LOL


Met de bloemen ben ik een beetje 'zuinig' geweest. Dit kwam omdat ik zo graag het prachtige filigraan wilde gebruiken. En zo vond ik deze wel goed tot zijn recht komen. Ach... Het hoeft natuurlijk ook niet iedere keer een bloemenzee te zijn hé!? De bloemetjes zijn gemaakt met een doohickey, met in de grote een roosje en in de kleine een lief klein pareltje. Verder heb ik bovenaan de kaart nog twee mini resin roosjes gebruikt, dit is toch ook wel echt een favoriet van mij ;-)


*******


Adriana was gelukkig helemaal blij met de kaart!

Bedankt voor al jullie lieve reacties! En een fijn weekeide toegewenst.
Liefs Lotte



5 opmerkingen:

  1. Wat een schattig kaartje
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende kaart
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. In een woord........ schitterend!
    Liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Lotte,

    Oh wat een mooi kaartje! Die Tilda is echt een schatje.... Mooi gekleurd!
    Het filigraan ornament komt heel goed tot z'n recht. Super gedaan!

    Bedankt voor dit mooie voorbeeld!
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauwie! Wat een pareltje. Helemaal leuk. En wat heb je je afdrukje prachtig gekleurd.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen