zondag 20 april 2014

Bella Sleeping

Vandaag , op 1e Paasdag, heb ik weer een geboortekaartje om te laten zien. Het uitgangspunt is de prachtige stempel Bella Sleeping van Wild Rose Studio. Zo'n schatje!


Het stukje designpapier komt uit het FE blokje Neroli. Het tekstlabeltje gestanst met dezelfde Sizzix die als waarmee de theezakjes zijn gesneden.


Ik heb haar gekleurd met Distress InkBlack SootPumice StonePeeled Paint, Mustard Seed, Spiced MarmaladeWeathered WoodBroken China. Het is een paar maanden geleden dat ik heb gekleurd en ik moest er echt weer even inkomen.


De theebloem heb ik gevouwen van Pickwick Ontspanning. De papiertjes gestanst met een Sizzix die uit het setje Labels, Fancy #6. Zo'n leuk effect! Op de theebloem een filigraan bloem vastgezet met een gele brad.
Misschien komt de bloem je wel bekend voor? Dat klopt! Hier kun je zien hoe ik hem heb gevouwen, dus als je zelf ook aan de slag wilt...

Wat heb ik gebruikt:
Wit en blauw cardstock
First Edition paperpad-Neroli 6x6
Wild Rose Studio clearstempel-Bella Sleeping
Marianne Design clearstempelset Eline`s-Words
Memento Stempelinkt-Gray Flannel
Tim Holtz Distress Ink
Sizzix Framelits Die Set-Labels, Fancy #6
Dovecraft ribbon Metallic 29
filigraan bloem 9-zilver
gele brad 8mm
jump ringetjes zilver
charm 001 babyvoetjes-zilver

Goede Paasdagen toegewenst!
Groetjes van Adriana

4 opmerkingen:

  1. OO Wat heb je dit mooi gemaakt Adriana, wat een lief afdrukje ook, zo schattig. De theebloem is prachtig!
    Fijne Paaszondag, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een hele lieve en prachtige kaart.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh wat een lieffie van een kaart en met een meer dan prachtige bloem
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat een schattige stempel! De kaart is super!!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen