zaterdag 24 mei 2014

Tijd voor thee

Even een kaartje wat alles te maken heeft met thee! De vorm van de kaart is een theekopje geworden, een theelepeltje waar de kaart tegen aan steunt, een theepotje mocht niet ontbreken en de stempel is ook van Magnolia waar Tilda thee zit te drinken.


De vorm van de kaart heb ik ook nog eens verwerkt tot een easelkaart. Dat vind ik zo'n leuk model!


Deze stempel is weer gestempeld met Memento - Rich Cocoa en ingekleurd met Distress Inkt.


De kaart is redelijk éénvoudig gebleven. Ik wilde de vorm van het theekopje niet laten verdwijnen onder alle mooie details ;-) Maar ik heb heus nog genoeg gebruikt! HIHI


Het papier is van Maja Design, Safiero Collectie.



Dit theelepeltje is zóóó gaaf! Super mooi gedetaileerd en prachtig op een kaart. Ik heb het als steun gebruikt om de kaart tegen aan te laten steunen. Met een wit roosje van Magnolia was het voor mij voldoende ;-) Ook de charm van een theepotje past er natuurlijk super bij. Deze heb ik aan kreukellint vast gemaakt. 


De rolroosjes heb ik zelf gemaakt met een stans van MD. Met in het midden een parel. Tussen de roosjes heb ik nog mini resin flowers verwerkt. En de takjes en vlinder heb ik uit kraft gestanst. 


Bedankt voor al jullie lieve reacties iedere keer, veel liefs Lotte

5 opmerkingen:

  1. Wauw! Wat een geweldig mooi kaartje. Super leuk gemaakt.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OOOOh....wat mooi zeg, zulke mooie kleuren en het afdrukje is zo ontzettend lief, wat heb je dit fantastisch leuk gemaakt.
    Groetjes en een fijn weekend,
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Lotte
    Super een mooi model, een prachtige stempel en en mooi afgewerkt.
    Groetjes Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat is dit mooi ik vind het super groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen