donderdag 1 januari 2015

Winnaar AnMaCreatief challenge 39 - december 2014

De december challenge is afgelopen, dus is het tijd om de winnaar bekend te maken....

Er waren 159 deelnemers. Allemaal heel erg bedankt voor het meedoen!

Met behulp van Random.org heb ik de winnaar gekozen.


Nummer 96, Janneke

Janneke, van harte gefeliciteerd met het winnen van de AnMaCreatief december challenge.

Dit is de creatie waarmee Janneke gewonnen heeft:




Janneke, wil je even een mail met je adresgegevens sturen naar
webshop@anmacreatief.nl? Dan komt de prijs zo snel mogelijk naar je toe.

Anne-Marije 

5 opmerkingen:

  1. Janneke van harte gefeliciteerd, tevens wens ik je een gezond en creatief 2015 toe....dit wens ik aan iedereen die dit leest.
    Liefs ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Allereerst wens ik iedereen een sprankelend, gezond en creatief 2015 toe!Janneke hartelijk gefeliciteerd met je mooie kaart en de prijs!
    Hartelijke groet, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooh wat gaaf dat de random mijn kaartje gekozen heeft als winnaar!
    Een fantastisch begin van dit nieuwe jaar AnneMarije.
    Ik wens jou en je DT een mooi en creatief nieuwjaar toe!
    Mijn mailtje komt eraan hoor ;-)

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd Janneke, prachtige kaart heb je gemaakt.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen