donderdag 12 maart 2015

tasje gepimpt


Eindelijk het prachtige papier van First Edition - Botanical Notes gebruikt. Ik heb er dit tasje mee opgeleukt. Ik heb ervoor gekozen geen ingekleurde stempel te verwerken om de doodeenvoudige reden dat ik geen enkele van mijn stempels geschikt vond en passend bij dit DP.
Dus heb ik allereerst gekozen voor het frame uit de serie Curiosity Corner van Dovecraft en daar het vogeltje opgeplakt.


En verder mochten bloemen niet ontbreken. Deze heb ik samengesteld uit DP van First Edition - New Leaf, een  bloemenset en blaadjes van Marianne Design en metalen bloemetjes.


Voor het label gebruikte ik de XXL-set  en versiering van Crealies, Op het label een knoopje en vogeltje. De tekststempel is van Me to You.



Overige materialen:
Plaksteentjes van ScrapBerry's
Voor de randen Distress Ink - Shabby Shutters en Vintage Photo
Memento - Rich Cocoa
Twine van Dovecraft

Op naar mijn volgende creatie....

groetjes, Ellen

1 opmerking: