zaterdag 17 oktober 2015

Adriana is jarig!

Hiep hiep hoera, vandaag is onze Adriana jarig!
Lieve Adriana, van harte gefeliciteerd! Ik wens je een hele fijne verjaardag.

Natuurlijk heb ik een verjaardagskaart voor Adriana gemaakt.


Ik ben weer aan de slag gegaan met het Studio Light 3D Stansblok-Creative With Chalk. Een heel erg gaaf blok...



De basiskaart is gesneden uit CraftEmotions Kraft Cardstock Lichtbruin.

Ik heb bijna alle randjes 'oud' gemaakt met de Crafts-Too Edge Crimper.
De figuren heb ik op Joy! Foampads van 1,0 mm dik geplakt.


-CraftEmotions Kraft Cardstock Lichtbruin
-Studio Light 3D Stansblok-Creative With Chalk
-ScrapBerry's Faceted Gem Rose Garden
-Crafts-Too Edge Crimper
-Nellie Snellen Folding Tool (voor opbollen stansfiguren)
-Joy! Foampads 6500/0001 5x5 1,0 mm dik
-Aleene's Quick Dry Tacky Glue (voor kleine onderdelen)

Een fijne dag!

Anne-Marije

2 opmerkingen:

  1. Nog gefeliciteerd, Adriana. Hopelijk heb je een fijne dag gehad!
    Mooie kaart heb je gemaakt, Anne -Marije!
    Groetjes, Manja.

    BeantwoordenVerwijderen