maandag 23 november 2015

Merry Christmas


Voorlopig ben ik nog even in de ban van de kerstkaarten. Al een tijdje lag een vel uit het papierblok Eline's Silver Stars en deze afbeelding uit het miniblokje Happy Holidays op mijn bureau omdat ik het wel een mooie combi vond en vind. Maar ja, het hoe en wat liet even op zich wachten.
Gisteren dan toch eindelijk mijn volgende kerstkaart ermee weten te maken en ik ben best tevreden.
Als basis de Shape Art Flower van DDBD en het DP erop verwerkt, de toepasselijke tekst op het DP is net te zien (daar is wel over nagedacht natuurlijk, haha!). Onderaan de kaart een combinatie van een houten ornamentje uit de set Winter Woods van CraftEmotions, bewerkt met embossingpoeder Tinsel Snowflake, een Mulberry Paper Flower van ScrapBerry's, een grijs roosje en blaadjes.
Merry Christmas, creatable van MD, heb ik bewerkt met clear embossing poeder. Bovenaan het plaatje een strikje van crispy lint met erop een parel. Nog wat houten sterretjes bewerkt met Tinsel Snowflake en her een der nog wat gesso aangebracht.
Ik heb ook verder nog wat glitter verwerkt, maar dat zie je op de foto niet zo goed terug.

Op naar mijn volgende kerstkaart!

groetjes, Ellen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten