vrijdag 18 december 2015

Vooruit...nog eentje dan!


Inmiddels heeft iedereen wel de meeste kerstkaarten gemaakt of is met de eindspurt bezig. Ook ik ben aan de laatste exemplaren begonnen, wat overblijft is alvast voor volgend jaar.
Zo heb ik nog een aantal kerstkaarten gemaakt met het DP Eline's Silver Stars en de Cardtoppers Favorites Eline en dit is er eentje van.
Als basis heb ik een Shape Art van Dutch Doobadoo gebruikt en 2 x uitgeknipt. Het DP heb ik langs de distresser gehaald. Langs de cardtopper heb ik glitters aangebracht en onderaan een tekst uit de set Eline's Xmas van Marianne Design, gestempeld met Memento inkt Rich Cocoa.
Rechtsboven een ijsster en eronder een bloementoef, die bestaat uit blad, creatable van Marianne Design, een roosje, 2 bloemetjes uit de mix set sweetheart blossem, mixed Brown & White en witte meeldraadjes. Natuurlijk mag een beetje gesso her en der niet ontbreken.

Mocht je nog bezig zijn of gaan met je kerstkaarten: zet 'm op en maak er wat moois van!

groetjes, Ellen

1 opmerking: