zaterdag 30 april 2016

AnMaCreatief challenge 55 - april 2016

Dit bericht blijft bovenaan staan tot en met 30 april. Voor nieuwe berichten scroll naar beneden...

Het is tijd voor een nieuwe AnMaCreatief challenge.

Allereerst willen wij alle deelnemers van de 'Voorjaars-challenge' bedanken voor het meedoen. Wat hebben we een hoop mooie inzendingen gehad!

Het thema voor de april challenge is: Alle behalve een kaart

Je kunt hierbij denken aan een doosje, tasje, MDF figuur, home deco, haakcreatie of iets anders.

Hieronder de prachtige voorbeelden gemaakt door het AnMaCreatief Design Team. 
Klik op de namen om naar de blogs te gaan om te zien hoe deze creaties gemaakt zijn...






foto 1

foto 2

Dit is de prijs die je kunt winnen met deze challenge:


Marianne Design Creatable- LR0196 Flower XL

Lees eerst de regels door als je mee wilt doen met de challenge
(de regels staan ook in de sidebar)

-Je maakt een nieuwe creatie n.a.v. de opdracht of sketch
-Voeg je creatie met een link naar het bericht van je creatie (dus niet naar je blog zelf) toe aan Mister Linky
-Je kunt ook meedoen als je geen blog hebt. Upload je creatie ergens anders en voeg die link toe aan Mister Linky. Denk bijvoorbeeld aan Hobbyjournaal, Picture Trail, Facebook, enz.
-Je mag per challenge maximaal 3 creaties plaatsen. Zet bij de tweede en derde inzending achter je naam een 2 of 3
-In je blogbericht link je terug naar dit blog: Webshop AnMaCreatief  
-Je mag meerdere challenges combineren

De challenge is geopend tot en met 30 april, 18:00 uur.
Op 1 mei wordt om 09:30 de winnaar bekend gemaakt met behulp van Random.org. Daarna komt om 10:00 uur de nieuwe challenge online.

Doe jij ook mee met deze challenge? Maak dan een creatie en voeg die toe aan Mister Linky. Het Design Team is benieuwd naar alle inzendingen. 

16 opmerkingen:

  1. Wat een leuke voorbeelden van het DT. Leuke challenge.
    Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie creaties en leuke challenge! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie voorbeelden hoor. Mijn creatie heb ik ook net geplaatst.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke challenge met stuk voor stuk schitterende voorbeelden.

    Groetjes,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke challenge en wat mooie voorbeelden.
    Ik heb mijn (eerste) bijdrage voor deze challenge geplaatst.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke DT inspiratie!
    Ik doe graag mee.
    Fijne dag allemaal
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg mooie voorbeelden! Ik heb mijn bijdrage ook geplaatst.
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Great inspirations from the DT, wow ...
    I made a mistake, please remove my entry nr. 30 - I am sorry for this. Thank you very much.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo,

    Mijn entry op nr 37 is niet goed en ik krijg hem ook niet weg!
    Gerda [http://cardscreations.blogspot.com]

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat is dit weer een leuke challenge!
    Prachtige voorbeelden zijn er weer door het DT gemaakt.
    Ook mijn creatie heb ik zojuist geplaatst.
    Fijne dag iedereen!

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke challenge en geweldige voorbeelden weer! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke challenge en erg speciale DT voorbeelden mooi!
    Ik doe weer graag mee!
    Fijne creatieve week allemaal!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie voorbeelden.
    Mijn doosje staat er bij.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een leuke challenge en wat een schitterende voorbeelden
    ja ik doe graag mee en heb mijn creatie geplaatst

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen