vrijdag 17 februari 2017

Red Rose

Vandaag een kaart met de prachtige rozen stempel uit de Veer & Moon serie. Zo leuk en zoveel mogelijkheden die ik daarmee zie, dat ik er meteen verschillende kaarten mee heb gemaakt. Vandaag de eerste. Je kunt hem in het echie zien als je dit weekend naar het Crea Weekend in Hardenberg gaat, want Anne-Marije heeft hem in de kraam hangen.


Ik heb mezelf de Stamp Master kado gedaan en wat ben ik daar blij mee :-) Nu vind ik stempelen eindelijk ook echt leuk! Gewoon nog een tweede of derde keer je stempel inkten en afdrukken op precies dezelfde plaats. Dat betekend altijd een goed eindresultaat. Eerst de roos uit de stempelset met Embossing Ink gestempeld en met clear embossingpoeder.


Hier even de stapjes en het effect zichtbaar op de foto's. Eerst de kaart met Craft Tape vastgeplakt op een kraftsheet. Daarna met een blending tool de kleuren Mowed Lawn en Barn Door aangebracht. Vervolgens met dezelfde kleuren inkt en een penseel de roos ingekleurd.  


Ook de teksten komen uit de Clearstempelset van de roos (Veer & Moon/nr.02). De tekst heb ik ook gestempeld met Distress Ink Mowed Lawn en Barn Door. Met behulp van de Stamp Master heb ik deze 3 keer gestempeld en zo krijg je dus ook met de Distress Ink een mooie tekst afdruk. Gaaf toch!
De tekst 'Lots of love' heb ik daarna bewerkt met Embossing Ink en clear embossingpoeder. Verder hier en daar nog wat Glossy Accents


De theebloem heb ik gevouwen van Pickwick Green Tea original lemon en de randjes van de blaadjes bewerkt met Mowed Lawn. Eronder een witte filigraan bloem, hierin heb ik een gaatje gemaakt met een priem en het rode roosje erdoor gestoken en aan de achterkant van het papier vastgelijmd. Op deze foto kun je ook de Glossy Accents goed zien als doorzichtige pareltjes.
  

Wat heb ik gebruikt:
Correspondentiekaart
Distress Embossing Ink
papieren rozenknopjes 4 mm-WhiteExtra Sticky Tape-3 mm
Aleene`s Quick Dry Tacky Glue

Groetjes Adriana

1 opmerking:

  1. Geweldige kaart, prachtig! En de Stamp Master wil ik ook...

    xxx Ellen

    BeantwoordenVerwijderen