woensdag 19 april 2017

2 uit 1...


Als een soort van vervolg op mijn creaties die ik vorige maand liet zien, heb ik ook nu weer gekozen voor één stansvel voor - in dit geval - 2 kaarten.
Het stansvel komt uit het blok Love & Home van Studio Light. Voor de eerste kaart heb ik het stencil Ticket van DDBD als basis gebruikt. Alleen heb ik het ticket ongevouwen gelaten om zo een grotere kaart te kunnen maken: 15,5 x 12,5 cm. Langs de randen van het linnenkarton heb ik met een dauber  Toffee Crunch aangebracht. Twee velletjes uit het blok Home & Happiness van Studio Light vormen de volgende laag. Vervolgens verschillende stansjes van het stansvel gebruikt onder meer langs een stukje touw. wat net weer even een ander effect geeft. Het geheel aangevuld met een paar kriebelbeestjes, de creatable Spiders and Bugs van MD, en een paar parels, gemaakt van de crystal drops van Nuvo in de kleur Bottle Green.


Het tweede kaartje bestaat eigenlijk vooral uit stansjes. Dit keer langs de randen van met linnekarton Bamboo Leaves aangebracht. Verder zie je nog de leuke strik van de creatable Mix & Match Bows van MD met ook weer een parel van Nuvo in de kleur Wedgewood Blue. De geëmboste stippen wat meer laten spreken met Summer Sky. In de linkerbovenhoek dito parels in de kleur Neptune.

Wie weet heb ik wat inspiratie kunnen geven en tot de volgende keer!

groetjes, Ellen

2 opmerkingen: