woensdag 4 oktober 2017

Sterkte

Op de kaart van vandaag een achtergrond gemaakt met de DDBD Dutch Mask Art Circle en Nuvo Embellishment Mousse. De mousse heb ik aangebracht met een oud pasje en dat werkt prima. Dit heb ik gedaan op blauw Linnenkarton. Daarna het mooie patroon eruit gestanst met een Studio Light stans (nr. 44).


De theebloem heb ik gevouwen van Jumbo Sinaasappelthee. Voor deze bloem heb ik de effen witte  binnenkant van het zakje gebruikt. Past mooi bij de rustige uitstraling die ik de kaart wilde geven. Erop een papieren bloem en daarop een knoopje. In de 4 gaatjes van het knoopje heb ik Meeldraadjes gelijmd met Tacky Glue. Nadat de lijm helemaal was gedroogd zijn de draadjes langs de onderzijde van de knoop afgesneden en daarna op de bloem gelijmd.


Wat heb ik gebruikt:
CraftEmotions Linnenkarton 27x13,5 cm-Wit
CraftEmotions Linnenkarton 27x13,5 cm-blauw (1075)
First Edition paperpad-Neroli 6x6
Dutch Doobadoo Dutch Mask Art-Circle A5
Nuvo Embellishment Mousse-Pacific Teal
CraftEmotions Die-Sterkte, Bedankt
Studio Light cutting & embossing stencil-Nr. 44
Marianne Design Craftable-CR1396 Klimplant
Crealies Crea-Nest-Lies XXL-No.38 (voor de theezakjes)
Mixed color summer blooms- 5cm
Dovecraft knoopje-Cupcake boutique
Hobby & Crafting Fun Meeldraadjes-Blauw
Aleene`s Quick Dry Tacky Glue

Groetjes Adriana

3 opmerkingen: