donderdag 30 november 2017

AnMaCreatief challenge 74 - november 2017

Dit bericht blijft bovenaan staan tot en met 30 november. Voor nieuwe berichten scroll naar beneden...



Het is tijd voor een nieuwe AnMaCreatief challenge.


Allereerst willen wij alle deelnemers van de 'Herfst' challenge bedanken voor het meedoen. Wat hebben we leuke inzendingen gehad!



De opdracht voor de november challenge is: Kerst/Winter

Je kunt een kaart maken, maar het mag ook een doosje, tasje, MDF figuur, home deco, haakcreatie of iets anders zijn.


Hieronder de prachtige voorbeelden gemaakt door het AnMaCreatief Design Team.
Klik op de namen om naar de blogs te gaan om te zien hoe deze creaties gemaakt zijn... 

Margreet Burger
 
Ellen Bakker


Anne-Marije Poppen
foto 1 
 
 foto 2
 
Adriana Rijksen

Helen van der Gaag

 
 Dit is de prijs die je kunt winnen met deze challenge:


    
Studio Light cutting & embossing stencil-Romantic Summer/Nr. 09
 

Lees eerst de regels door als je mee wilt doen met de challenge  (de regels staan ook in de sidebar)



-Je maakt een nieuwe creatie n.a.v. de opdracht of sketch
-Voeg je creatie met een link naar het bericht van je creatie (dus niet naar je blog zelf) toe aan Mister Linky
-Je kunt ook meedoen als je geen blog hebt. Upload je creatie ergens anders en voeg die link toe aan Mister Linky. Denk bijvoorbeeld aan Hobbyjournaal, Picture Trail, Facebook, enz.
-Je mag per challenge maximaal 3 creaties plaatsen. Zet bij de tweede en derde inzending achter je naam een 2 of 3

-In je blogbericht link je terug naar dit blog: Webshop AnMaCreatief  

-Je mag meerdere challenges combineren


De challenge is geopend tot en met 30 november, 18:00 uur. Op 1 december wordt om 09:30 de winnaar bekend gemaakt met behulp van Random.org. Daarna komt om 10:00 uur de nieuwe challenge online.



Doe jij ook mee met deze challenge? Maak dan een creatie en voeg die toe aan Mister Linky.

Het Design Team is benieuwd naar alle inzendingen.

29 opmerkingen:

  1. wat een prachtige voorbeelden dames en ook een schitterende prijs.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Er ging iets fout met mijn kaartje plaatsen nr.4 mag verwijderd worden!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuke voorbeelden dames DT , mijn wintwers kaart staat er bij !
    Mooi prijsje en een fijne dag van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie voorbeelden. Kaart met thema "winter"staat er bij zoals belood. grtss leny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie voorbeeldkaarten dames. Ik heb net mijn kaart gelinkt. Leuke challenge.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke challenge en hele mooie voorbeelden! Mijn kaartje staat erbij.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke uitdaging. Leuke inspiratie heeft jet team gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie voorbeelden zijn er gemaakt! Ik heb mijn kaartje gelinkt!
    Groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Bonjour,
    Je n'arrive pas à entrer mon lien dans M. Linky.
    http://maryann-scrap.blogspot.fr/2017/11/premiere-carte-de-noel-2017.html
    Pouvez-vous voir et me dire s'il y a un problème, svp ?
    Superbe défi et belle inspiration de l'équipe.
    A bientôt.

    Maryann Scrapbooking.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Bonjour,
    J'ai enfin réussi à rentrer mon lien après de nombreux essais.
    Merci pour ce beau challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heb mijn tweede kaart erbij gezet een kerstkaart. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke challenge en mooie voorbeelden DT dames !
    Mijn kerstkaart staat er gezellig tussen hoor
    Fijne avond van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke challenge en voorbeeldkaarten. Ook goeie reden om mijn voorraad kerstkaarten weer aan te vullen, want ik heb er nog niet genoeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie voorbeeldjes. Iedereen volop aan de kerstkaarten bezig, je hebt er nooit genoeg. Deze is echter voor een Kerstjarige die ik heb geplaatst.
    groetjes,
    Karin.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik heb mijn tweede kaartje geplaatst!
    Groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik heb net mijn kaartje erbij gezet....maar het is een beetje fout gegaan.
    De onderste van Diny 2 is goed....maar ik kan de andere niet verwijderen.
    Dus als jullie dat wel kunnen....is oke hoor!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige kaarten van het team. Super mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige voorbeelden en heb net mijn kaartje geplaatst. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik heb mijn 3e kaartje geplaatst!
    Groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mijn 2e kaartje staat erbij!
    Mooie voorbeelden Dt.
    Fijn weekend en lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oeps nr 129 is een foute link van mij. Sorry voor het ongemak.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  23. En mijn 4e kaartje staat er weer bij
    Groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Sorry. Ik Lees alles nog eens door maar mijn 4e mag niet. Wil je die verwijderen. Bedankt. Een fijn weekend.
      Groetjes
      Afke

      Verwijderen
  24. Het is mijn vierde kaartje al dit keer. Vond hem mooi genoeg om aan jullie te laten zien. Succes met jullie challenges. grts leny w

    BeantwoordenVerwijderen