zondag 18 februari 2018

Wishing you luck


Inmiddels is op Facebook de volgende challenge van AnMaCreatief gestart. Dit keer willen we graag minimaal 2 verschillende embellishements op je creatie zien.

Iedere 15e van de maand start een nieuwe challenge in de Facebookgroep. Dit is een andere challenge dan de maandelijkse blog-challenge, die elke 1e van de maand op dit blog van AnMaCreatief van start gaat. Je kunt dus iedere maand aan 2 verschillende challenges meedoen, hoe leuk is dat!

En je kunt ook nog eens een superleuke prijs winnen, dit keer deze mooie clearstempelset Fantastic Flowers van Precious Marieke.

foto van Anne-Marije Poppen.

Ik heb dit keer echt tig keer met van alles zitten schuiven, pfff, wat kun je het jezelf moeilijk maken zeg! Uiteindelijk is dit het geworden.

Als basis het stencil Cabinet van DDBD. Getekend op en geknipt uit linnenkarton en hetzelfde nog een keer uit het DP Home & Happiness, nr. 39, van Studio Light. Langs de randen van het linnenkarton Summer Sky.
Het plaatje komt uit de knipvellenset Afternoon Tea van Joy! Echt een set waar je ontzettend veel mee kunt.
Op het linkerpaneel het silhouette Tiny's Vlinders 1 van MD, gestempeld met Teal Zeal. Bij bijna alle stempels gebruik ik tegenwoordig de stempelhulp van MD, echt een superding.
Onderaan wat bloemen uit de tuinset van Joy! en gestanst uit het DP, op kleur gebracht met Rose Bud. Op de bloemen een knoopje en een ivoren parelbloem.
De tekststempel uit de set van Veer & Moon, nr 10,  heb ik in drieën over de panelen verdeeld. Ik stempelde met Bamboo Leaves en langs de randen bracht ik wat Teal Zeal aan.
Het gebladerte op het middelste paneel komt uit de craftable Herbs & Leaves. Langs de randen Pearlescent Olive (slecht te zien op de foto) en erop een paar filigraan koperen blaadjes.
En dan het derde paneel met nogmaals de vlinder in de kleuren Rose Bud en Teal Zeal. En onderaan nog wat Hearbs & Leaves.

Wie weet heb ik je wat inspiratie kunnen geven en zie ik je creatie terug op Facebook.
Geniet van je dag!

groetjes, Ellen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten