woensdag 25 juli 2018

Echte post is zoveel leuker...


Inmiddels is op Facebook de volgende challenge van AnMaCreatief gestart. Deze challenge start iedere 15e van de maand. Dit keer met het thema: craft.
Als je meedoet kun je deze superleuke prijs winnen, dit keer deze Creatable Flower and Leaves van Marianne Design.

foto van Anne-Marije Poppen.

Zoals jullie inmiddels weten gebruik ik graag de stencils van DDBD. Dit keer koos ik voor het stencil Ornament. Ik tekende de vorm op kraftpapier, langs de randen bracht ik Rich Cocoa aan.
De volgende laag knipte ik uit het superleuke DP Herbs & Leaves van MD. Het plaatje is er eentje van het knipvel Herbs & Leaves 1. Ik plakte deze in het frame Vierkant Franse Lelie van Joy! De geëmboste delen bewerkte ik met Cottage Ivy en Northern Pine.
Voor de verdere aankleding gebruikte ik de craftables Herbs & LeavesCactus en Spider and Bugs. Op de geëmboste delen van het blad en de achtergrond van de tekst zie je Rhubarb Stalk
De tekst (helemaal aan mij besteed) komt uit de stempelset Post voor jou van MD, Erachter een stans van Crealies, de Cross Stitch.

Wie weet heb ik je wat inspiratie kunnen geven en zie ik je creatie terug op Facebook.
Geniet van je dag!

groetjes, Ellen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten