woensdag 15 augustus 2018

AnMaCreatief Facebook Challenge #15

Vandaag gaat de 15e challenge in onze AnMaCreatief Facebookgroep van start!

We vinden het heel leuk dat jullie steeds zo enthousiast meedoen met onze Facebook Challenges. Hopelijk hebben wordt deze challenge ook weer een succes.

Het thema voor de augustus challenge is ALLES MAG!


Voor deze kaart waren de leuke MD Sleutels het uitgangspunt. Toen ik deze kreeg bedacht ik meteen dat het leuk zou zijn om ze op deze manier te verwerken. De uitwerking duurde even... Hoe mooi zijn ze zo gecombineerd met MD Clearstempelset-Powder Pink/Molen! Helemaal geschikt bij een verhuizing, had ik bedacht.


De basiskaart heb ik vanuit de twee hoeken bewerkt met Distress Oxide (Salty Ocean) Daarop een witte laag gestanst met mijn favoriete Crealies Open Scallop. Deze laag heb ik een beetje inkt op gespetterd met een penseel. Hieruit heb ik ook de Sleutels gestanst en de kleine onderdeeltjes terug geplakt met behulp van de Sakura Quickie Glue pen. Heel handig voor zulke kleine stukjes zonder knoeien. Ook de MD Powder Pink/Molen heb ik na het stempelen met dezelfde Distress Oxide (Salty Ocean) een beetje gekleurd.


De theebloem is gevouwen van Pickwick Dutch Tea blend Oranje pecco. Als je goed kijkt kun je misschien de tulpjes wel zien op de close up... Zo leuk bij de Hollandse molen. Op de theebloem een filigraan bloem en een mini resin dahlia. Ernaast een maatje grotere resin dahlia's en eronder ook nog een stukje Crispy Lint.



Kennen jullie deze sleutelbos? Gaaf toch erbij? Maakt het net af, vind ik zelf...


Wat heb ik gebruikt:
Soft Finish Cardstock
Marianne Design Craftable-CR1435 Punch Die/Sleutels
Marianne Design Clearstempelset-PP2802 Powder Pink/Molen
Marianne Design Craftable-CR1432 Herbs & Leaves
Memento Ink Pad-Tuxedo Black
Distress Oxide-Salty Ocean
Crealies Crea-Nest-Lies XXL-No.34/Double Stitch
Crealies Crea-Nest-Lies XXL-No.70/Open Scallop
Vivant Crispy Lint-White
filigraan bloem 8-zilver
charm 227 sleutelbos-zilver
resin flower dahlia blauw
resin flower dahlia gebroken wit
mini resin flower dahlia azuur blauw
Foam-Wit 22x30 cm
bakers twine
mix set mini sweetheart blossom-Mixed Blue
set mini sweetheart blossom-White
CraftEmotions Extra Sticky Tape-6 mm
Sakura Quickie Glue pen

Dit is de prijs die je kunt winnen met de Facebook-challenge:


Deze Marianne Design Craftable-CR1260 Zipper!
Doen jullie ook gezellig mee met de challenge? Plaats dan je kaart in het album in onze AnMaCreatief Facebookgroep. Klik op onderstaand logo om naar de groep te gaan.

https://www.facebook.com/groups/447538682077945/

De voorbeeldkaarten van de andere DT-dames komen de komende weken online op het blog.

Fijne dag!
Groetjes Adriana

1 opmerking: