dinsdag 25 september 2018

Leuk, leuker, leukst


Inmiddels is op Facebook de volgende challenge van AnMaCreatief gestart. Deze challenge start iedere 15e van de maand. Dit keer hebben we een leuke sketch voor jullie:

Geen automatische alt-tekst beschikbaar.

Als je meedoet kun je deze superleuke prijs winnen, dit keer deze fraaie craftable van Marianne Design, Tiny's Birdhouse 2

 Geen automatische alt-tekst beschikbaar.

Voor de basis van mijn kaart gebruikte ik linnenkarton, waarvan ik de randen bewerkte met Pistachio.
Uit mijn voorraad haalde ik weer eens de mooie set Love van Joy! tevoorschijn. De set bestaat uit verschillende vellen papier en leuke afbeeldingen. Ik maakte de omlijsting voor het plaatje met het Rechthoekig frame met rondjes, ook van Joy! De stans bracht ik her en der op kleur met Pistachio
Ik vind het altijd wel mooi om vervolgens de stans te omtrekken en dit eronder te plakken. Maakt het geheel wat sprekender.
Voor de verdere details gebruikte ik een chrysanthemum en een tekst van MD uit de serie Project NL. De tekst stempelde ik met Rich Cocoa op de stans Cross Stitch van Crealies. De cirkel heb ik nog bewerkt met  Angel Pink.
Ook stempelde ik her en der wat vlinders met Rose Bud. Om het geheel af te maken voegde ik wat parels toe, Morning Dew van Nuvo.

Wie weet heb ik je wat inspiratie kunnen geven en zie ik je creatie terug op Facebook.
Geniet van je dag!

groetjes, Ellen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten