maandag 19 november 2018

fijne kerst


De stempelset Silhouette Woodland lag me al een tijdje aan te staren om mee aan de slag te gaan.
Het is een eerste probeersel nadat ik wat rondgekeken had op Pinterest. Ik heb het eigenlijk wel simpel gehouden en gekozen voor een vrij doorsnee landschap. Het ging mij er vooral om de slag te pakken te krijgen met het verwerken van de verschillende kleuren inkt tot een mooi geheel.

De basis van de kaart is het stencil Another Label, die ik iets heb versmald en liggend heb gebruikt.
Voor het landschap gebruikte ik de volgende kleuren inkt:
Lucht: Chipped Sapphire, Danube Blue, Bahama Blue en Summer Sky;
Grasland: Olive Grove, Cottage Ivy, Bamboo Leaves en Pearl Tart;
Zon: Dandelion en Tangelo;
Silhouettes: Tuxedo Black.

De tekst komt van het stencil Handletter/Fijne Kerst. Ik gebruikte hiervoor inktkleur Paris Dusk.
Qua materialen gebruikte ik de Stamp Master, een blending tool met sponsjes en daubers.

Een fijne dag!

groetjes, Ellen


1 opmerking: