vrijdag 15 februari 2019

AnMaCreatief Facebook Challenge #21

Vandaag gaat de 21e challenge in onze AnMaCreatief Facebookgroep van start!

We vinden het heel leuk dat jullie steeds zo enthousiast meedoen met onze Facebook Challenges. Hopelijk hebben wordt deze challenge ook weer een succes.

Het thema voor de februari challenge is BLOEMEN!


Een heerlijk thema toch? Ik gebruik heel graag bloemen op mijn kaarten en voor mijn voorbeeld mocht ik aan de slag met de gave nieuwe MD Flower Frame. Deze heb ik 3 keer uitgestanst. Uit witAzuurblauw en Donkerblauw. Uit de Azuurblauwe heb ik 2 mm uit het midden gesneden en uit de Donkerblauwe 4 mm. Daarna heb ik ze weer tegen elkaar achter de witte gelijmd. Ik zag deze techniek pas bij Jennifermcguireink met een heel andere stans op een duidelijk filmpje. Het effect vind ik erg mooi.


De MD Flower Frame is een set met meerdere stansen. Er zitten ook 2 bijpassende vierkanten bij, drie losse takjes en een bloem. De takjes passen ook op het frame. op deze foto zie er twee. De randjes van de afbeelding zijn bewerkt met Vintage Photo.


Voor de theebloem heb ik de zakjes van Pickwick White & green tea (jasmin & passion fruit) gebruikt om te vouwen. Eronder de gestanste bloem van de Flower Frame. Erop een filigraan bloemetje en een mini sweetheart blossom erdoor.
Erachter de takjes van de Flower Frame en filigraan bladeren.

Wat heb ik gebruikt:
Marianne Design Creatable-LR0577 Flower Frame Vierkant
Marianne Design knipvel-EWK1267 Butterfly Dreams
Marianne Design Pretty Papers Bloc-PK9160 Romantic Dreams A5
Kippers WaterArt-Aquarelpapier A5
CraftEmotions Linnenkarton 27x13,5 cm-Azuurblauw
CraftEmotions Linnenkarton 27x13,5 cm-Donkerblauw
mix set mini sweetheart blossom
Vivant Crispy Lint-Light Blue
grosgrain lint bruin met witte stippen
filigraan blad 1-zilver
filigraan bloem 12-zilver
Tim Holtz Distress Mini Ink Pad-Vintage Photo
CraftEmotions Extra Sticky Tape-3 mm
Aleene`s Quick Dry Tacky Glue

Er is weer een leuke prijs te winnen met de Facebook-challenge:


Deze Wild Rose Studio craft die-Wild Rose!
Doen jullie ook gezellig mee met de challenge? Plaats dan je kaart in het album in onze AnMaCreatief Facebookgroep. Klik op onderstaand logo om naar de groep te gaan.

https://www.facebook.com/groups/447538682077945/

De voorbeeldkaarten van de andere DT-dames komen de komende weken online op het blog.

Fijne dag!
Groetjes van Adriana

Geen opmerkingen:

Een reactie posten