vrijdag 15 maart 2019

AnMaCreatief Facebook Challenge #22

Vandaag gaat de 22e challenge in onze AnMaCreatief Facebookgroep van start!

We vinden het heel leuk dat jullie steeds zo enthousiast meedoen met onze Facebook Challenges. Hopelijk hebben wordt deze challenge ook weer een succes.

Het thema voor de maart challenge is STIPPEN!


Vanwege het thema moest ik wel de schattige afbeelding van het beertje in het stippenjurkje gebruiken, hihi. Daar kon ik natuurlijk niet omheen. Daarbij een mooi roze-stippen-vel uit het MD papierblok Eline's Sweet Dreams en er ontstond een heerlijk zoete roze kaart. Ertussen heb ik opnieuw het mooie Flower Frame verwerkt. Hiervoor heb ik deze dit keer uit vellum gestanst. Wat is het toch een gave en bruikbare stans. Zo leuk om te gebruiken!


De roze theebloem is gevouwen uit Pickwick White &green tea (jasmin & passionfruit). Hiervoor heb ik de papiertjes uit de rechter bovenhoek gestanst. Daar is de roze kleur wat zachter en daardoor kleurt de bloem goed mee op deze kaart. En natuurlijk een erg leuk groen subtiel randje, wat de bloem leuk vormt... Ja ik blijf ervan genieten om leuke bloemen uit de theezakjes te vouwen en te spelen met de printjes. Onder de bloem een papieren bloem en een roze pareltje erop. Nog een leuke hartencharm met stipjes erbij aan een strik van Katoen Koord en de Swirls hebben ook van die fijne stipjes, dus die maken het stippenfeestje compleet.


Wat heb ik gebruikt:
Marianne Design knipvel-EWK1249 Teddy Beren
Softfinish cardstock
Vellum
Paper bloom 5 cm
Roze hartenlint

Er is weer een leuke prijs te winnen met de Facebook-challenge:


Deze Marianne Design Craftable-CR1264 Birds Silhouette!
Doen jullie ook gezellig mee met de challenge? Plaats dan je kaart in het album in onze AnMaCreatief Facebookgroep. Klik op onderstaand logo om naar de groep te gaan.

https://www.facebook.com/groups/447538682077945/

De voorbeeldkaarten van de andere DT-dames komen de komende weken online op het blog.

Fijne dag!
Groetjes van Adriana

1 opmerking: