woensdag 25 september 2019

Feestje


Inmiddels is op Facebook de volgende challenge van AnMaCreatief gestart. Deze challenge begint iedere 15e van de maand. Het thema is dit keer: Herfst.
Als je meedoet kun je een superleuke prijs winnen, deze challenge is dat deze fraaie layered stempelset Tiny's Herfst.

Geen fotobeschrijving beschikbaar.

De basis voor mijn kaartje is het stencil B-day van DDBD. Ik tekende het patroon op en knipte het uit linnenkarton en bewerkte de rand met Vintage Photo. De letters van BDAY knipte ik los van elkaar voordat ik ze opplakte. Langs de contouren bracht ik Teal Zeal aan.

De kleuren van het DP Happy Travel passen mooi bij het thema. Het plaatje met erachter de bingokaart komen uit de set met labelsheets Happy Travel. Het plaatje matte ik op onderdelen van de stansset Happy Birthday van MD. Echt een leuke stansset met tig mogelijkheden. De randen maakte ik wat donkerder met Vintage Photo en Paris Dusk. Aan weerskanten piept nog een stukje crispy lint onder het plaatje uit.

Het vlaggenlijntje is de stans Bunting Banners. De tekst is een stempel uit de set Karin's Feestje. Dit was wel even gepriegel omdat ik letter voor letter in het midden van een banner moest stempelen, maar met een stempelhulp gaat dat hartstikke makkelijk.

Voor de herfstblaadjes heb ik eerst verschillende kleuren inkt op een stukje papier 'gesmeerd' met daubers, daarna de blaadjes gestanst en nog wat extra inkt her en der aangebracht.
Ik gebruikte hiervoor de stansen Herfstbladeren en Autumn Woods/Leaves,Mushroom en de inktkleuren Olive GroveBamboo LeavesRhubarb StalkPottery Clay en Pearl Tart.

Ik voegde nog een houten dennenappel toe uit de set Pine, Cones and Acorns van CraftEmotions.
Als laatste noem ik nog even de parels van Nuvo rechtsboven.

Wie weet heb ik je wat inspiratie kunnen geven en zie ik je creatie terug op Facebook.

Geniet van je dag!

groetjes, Ellen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten