dinsdag 25 februari 2020

Hieperdepiep...hoera!


Inmiddels is op Facebook de volgende en ook laatste challenge van AnMaCreatief gestart. Het thema is dit keer: Bloemen. Doen jullie nog een keertje gezellig mee?!
Als je meedoet kun je een superleuke prijs winnen, dit keer deze fraaie stans Frame van Joy!

Afbeelding kan het volgende bevatten: eten

Ik maakte mijn kaart voor één van mijn beste vriendinnen die deze maand 50 werd.
Natuurlijk maakte ik er een bloemig geheel van met het stencil Flower van DDBD, het DP Floral Delight van Marianne Design en de dahlia van Joy!. De cijfers komen van het stencil Numbers, ook van DDBD.  Achter de cijfers verwerkte ik nog een stukje crispy lint.
Als laatste gebruikte ik voor de tekst de stempel- en stansset Hoera van Carlijn Design.

Wie weet heb ik je wat inspiratie kunnen geven en zie ik je creatie terug op Facebook. Laten we er een mooie en fleurige laatste challenge van maken!

Geniet van je dag!


groetjes, Ellen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten