zondag 17 juli 2011

uitslag candy!

Het is tijd om de uitslag van de candy bekend te maken...

Ik wil iedereen bedanken voor het meedoen. Zo leuk dat er nu al zoveel volgers zijn. Ik hoop natuurlijk dat er nog veel meer bijkomen...

Ik heb alle namen van de deelnemers op briefjes geschreven en iedereen een nummer gegeven. In totaal waren er 40 deelnemers:



Daarna alle briefjes dubbelgevouwen en in een grote mand gedaan. Even roeren en dan een lootje trekken:



En de winnaar is:



nummer 7: Lottescards!



Lotte van harte gefeliciteerd met het winnen van de candy. Als je even een mailtje naar webshop-anmacreatief@hotmail.com wilt sturen... dan kan ik de candy zo snel mogelijk verzenden.

******

De afgelopen dagen heb ik weer wat leuke nieuwe artikelen in de shop gezet.... Nieuwsgierig?



Ook had ik nog een leuk idee.... Als je een kaart of creatie hebt gemaakt met artikelen van AnMaCreatief mag je altijd een foto naar mij mailen... Elke maand zal ik een bericht maken met alle kaarten die ik dan ontvangen heb en linkjes maken naar de gebruikte materialen in de shop en naar jouw blog... Je kunt je creatie mailen naar: webshop-anmacreatief@hotmail.com. Vermeld in de mail wel even de link naar je blog.

Met vriendelijke groeten,
Anne-Marije Poppen

7 opmerkingen:

  1. hoi lotte, gefeliciteerd
    groetjes andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat super leuk dat ik heb gewonnen, ik ben echt heel erg blij ermee! De creaties zal ik naar je toesturen voor je nieuwe initiatief.
    Heel erg bedankt!
    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lotte gefeliciteerd en Anne-Marije bedankt voor de kans om mee te mogen doen!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd Lotte!! En bedankt voor deze leuke kans Anne Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lotte Gefeliciteerd met je mooie Candy.

    Anne Marije bedankt voor de kans.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Proficiat Lotte.
    Nou Anne-Marije, dan krijgen we wel een hotline denk ik. De voorraad van Anmacreatief staat altijd binnen handbereik!! Leuk initiatief. Liefs Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd Lotte met deze gave candy.
    Anne-Marije, ik heb filigraan hoekjes gebruikt: http://liszha.blogspot.com/2011/07/shadowbox.htmlMisschien vind je het leuk om te zien.
    Groetjes Lisette

    BeantwoordenVerwijderen