dinsdag 22 november 2011

Fijne verjaardag

Hiep hiep hoera... Vandaag is Design Team Member Lotte jarig! Lotte, van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Ik wens je een hele fijne en gezellige dag toe.



Lotte heeft haar kaartje gisteren al ontvangen, dus ik kan het jullie laten zien... Lotte is net als ik dol op de beertjes van Me to You. Dit stempel, cupcake treats, vond ik wel heel geschikt voor haar verjaardagskaart.



Derwent Coloursoft potloden: C140-C210-C340-C370-C530-C580-C650-C670-C700-C710

Ook het scrappapier is van Me to You en heet especially for you. Zo lief in de pastelkleuren...

Het knoopje komt uit de roze knopenset. Een knopenset bevat 30 knopen in verschillende vormen en maten.



-stempel cupcake treats van Me to You ingekleurd met Derwent Coloursoft potloden
-scrappapier especially for you van Me to You
-Papicolor cardstock
-Nestabilities Deckled Retangels small en large en Petite Ovals
-Martha Stewart randpons Doily Lace
-3 roze roosjes
-4 zelfklevende parels blauw
-strikje blauw met witte stippen
-knoop uit knopenset roze
-tekst gemaakt op de computer

Ik wens jullie een hele fijne dag!

Anne-Marije

5 opmerkingen:

  1. Zoals altijd is het kaartje in het echt nog veel mooier! Door al die mooie kaarten voel ik mij zo jarig!!! Een dikke dank je wel!

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ontzettend leuk kaartje heb je voor onze Lotte gemaakt. Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi Lotte, van harte gefeliciteerd!

    wat een mooi kaartje heb je gekregen van Anne Marije.

    liefs Cathalijne.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lotte, van harte meid! Nog vele jaren en geniet nog even van deze dag.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh Anne-Marije,

    je kaartje voor Lotte is zo mooi. Gewoonweg een berezoet kaartje, knap!

    Veel liefs,

    Lins x

    BeantwoordenVerwijderen