dinsdag 9 oktober 2012

Hoera! Helen is jarig

Hiep hiep hoera! Vandaag is Design Team Member Helen jarig!
Helen van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Ik hoop dat je een gezellige dag hebt.










Natuurlijk heb ik een kaartje voor haar gemaakt. Helen is dol op paars, roze en lieve plaatjes, dus heb ik een kaartje gemaakt met oudroze scrappapier en een plaatje van een lief meisje.

Het plaatje is een digistamp van Phindy's Place. De digi's van Phindy zijn mijn favoriete digi's, omdat ze zo mooi gedetailleerd zijn. Deze digi met het lieve meisje heet: My Love Grows.














Derwent Coloursoft potloden: C140-C180-C210-C220-C450-C510-C520-C530-C560-C570-C590-C600-C610-C640-C670

Het scrappapier is van First Edition en komt uit het 6x6 paperpad Love Letters. Op het roze hartjes papier zit een klein glittertje. Ik heb dit scrappapier gecombineerd met kraft cardstock van Bazzill.

Ook de 2 grote bloemen heb ik uit het kraft cardstock gehaald. Ik heb deze bloemen weer gestanst met het Joy! cutting & embossing stencil bloemen. Na het stansen heb ik ze nat gemaakt met een mini mister, daarna wat gekreukeld en toen gedroogd met de heat-tool. Als laatste nog wat mooie witte meeldraadjes erdoor...

Het witte parelhartje is één van de nieuwe artikelen die ik vorige week heb binnen gekregen. Deze hartjes zijn heel fijn en passen overal bij... ;-)


Het tekstje is van TLC Creations. De randjes van het tekstkaartje en het plaatje heb ik bewerkt met Distress inkt Antique Linen.




















-digistamp My Love Grows van Phindy's Place ingekleurd met Derwent Coloursoft potloden
-scrappapier uit het 6x6 paperpad Love Letters van First Edition
-Bazzill kraft cardstock
-Nestabilities Standard Circle Large, Scalloped Circle Large en Large Classic Inverted Scalloped
-Martha Stewart randpons Doily Lace
-swirl gemaakt met een Quickutz die
-digital sentiment van TLC Creations
-Joy! cutting & embossing stencil bloemen
-meeldraadjes wit parelmoer
-zelfklevende parels wit-parelmoer
-parelhartje wit 
-randjes tekstkaartje en plaatje bewerkt met Distress inkt Antique Linen


Ik wens jullie een fijne dag!

xxx Anne-Marije 

7 opmerkingen:

  1. Een schattige kaart en Helen, van harte proficiat!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk kaartje!!
    Helen, van harte gefeliciteerd!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super lieve kaart!
    Weer helemaal super met al die mooie details!!!!

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kaartje!
    Gefeliciteerd met je verjaardag Helen!

    Groetjes van Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb Helen al persoonlijk gefeliciteerd Anne-Marije,jij hebt en prachtige kaart voor haar gemaakt,lief van je
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt! Zoveel moois op je kaart verwerkt en het sentiment is ook erg mooi.
    Liefs Adriana

    BeantwoordenVerwijderen