woensdag 2 januari 2013

I WUV YOU !


Voor iedereen de beste wensen voor een gezond, gezellig, maar vooral creatief 2013!

Ik heb de layout van onderstaand kaartje gekregen via de groep Kaartenvriendinnen, waar ik lid van ben. Ik vond het zo'n gezellige LO, dat ik er meteen mee aan de slag ben gegaan. Ik had dit kaartje binnen een uurtje klaar en dat is natuurlijk erg prettig in de drukke tijd die we achter de rug hebben.


Het DP is van First Edition - Sweet Owl. Dit zijn zulke mooie en bruikbare paperpads.


De digi is natuurlijk van Phindy; is het geen schatje; deze lieverd heet "I wuv you".
Ik heb hem ingekleurd met derwents.


In het hoekje nog wat roze zelfklevende parels.

Groetjes
Helen

3 opmerkingen:

  1. Wat een lieve kaart! En het is niet te zien dat hij binnen een uur klaar is! Mooi gemaakt!!!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach wat een lieverdje! Hij was misschien snel klaar, maar toch blijft het resultaat geweldig mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Misschien snel klaar maar hij is wel beeldig hoor. Echt een schatje.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen