dinsdag 12 februari 2013

Taart


Voor mijn schoonmoeder, die zaterdag jarig was, heb ik een kaart en een taart gemaakt. Voor dit doel had ik een leuke digi van Phindy's place uitgezocht.



Dit keer heb ik eerst de papiertjes uitgezocht vanwege de patroontjes bij de stempel. Daarom kwam ik op deze kleuren combi. Het rode papier komt uit het Me To You paperpack 'with love' en het andere papier is van het First Edition paperpad 'Isabelle'. Daaronder ook nog Kraft gebruikt.




Het is de digi Nana pies. Ik heb haar gekleurd met de volgende kleuren Distress ink:
Huid:  tattered rosevintage photo, barn door
Haar/ oorbellen: black soot
Hoofddoek/ schort/ lappen: barn door
Trui/rok: pine needlesbundled sage
Taarten: scattered strawbrushed corduroyrusty hingeblack soot
Tafel:  walnut stain
Achtergrond: antique linen



De theezakjesbloem is gemaakt van Pickwick sterrenmunt met eronder een Dovecraft paperblossom uit het gevarieerde doosje Tea party. De randjes heb ik bewerkt met Distress Ink Pine needles. Erop een ivoren parelbloemetje en daardoor een klein mint/aqua roosje.



Ook de andere bloemen zijn gemaakt van een paper blossom,  ivoren parelbloemetje en een klein mint/aqua roosje. Aan de onderste bloem hangt een prachtige charm. De blaadjes zijn stansjes van de MDCreatable-LR0156.



Verder nog kantparelkernen en een Dovecraft doilie verwerkt op deze kaart.

Ik ben benieuwd wat jullie van Nana vinden!

Knutselgroetjes van Adriana

3 opmerkingen:

  1. Superrr kaart!!

    Gr Antoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog gefeliciteerd met je schoonmoeder Adriana en wat een schitterend kaartje heb je voor haar gemaakt. Super weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie kaart gemaakt voor je schoonmoeder.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen