zaterdag 18 januari 2014

AnMaCreatief als sponsor voor WLVC & mannenkaart van Judith

Vandaag is er weer een nieuwe challenge van start gegaan op het WLVC blog.


AnMaCreatief is sponsor voor deze challenge. De winnaar van de challenge ontvangt een AnMaCreatief cadeaubon t.w.v. € 10,00!



Het thema voor de challenge is: vintage mannenkaart/creatie.

Onze eigen Judith heeft als gast-designer ook een voorbeeld gemaakt voor de WLVC-challenge. Hieronder laat ze haar prachtige kaart aan jullie zien...

Ik wens jullie heel veel succes met de WLVC-challenge!

Anne-Marije

*****

Poeh, ik moet zeggen niet direct mijn meest geliefde onderwerp, het maken van een mannenkaart. Want voor zover ik het mij kan herinneren heb ik nog nooit een mannenkaart gemaakt.
Maar nu ik er zo mee aan de slag ben geweest vond ik het toch stiekem wel erg leuk om te doen. Dus wie weet volgen er nog wel meer. Maar voorlopig is dit mijn eerste probeersel.


Voor mijn gevoel niet zo vol als dat ik normaal mijn kaarten maak, maar ja het moet natuurlijk wel een beetje mannelijk blijven dus dan kunnen we niet alles vol gaan plakken met allerlei bloemetjes.


De mal die ik voor het papier heb gebruikt met de teksten erop is een Dutch Shape-Art van Dutch Doobadoo.


Het klokje heb ik op een vierkant filigraan ornament geplakt. 
Deze zijn pas nieuw in de winkel. 
Aan het jutetouw hangt een bedeltje van een horloge.


Aan beide zijde heb ik een groot filigraan ornament geplakt.
Deze heb ik heel makkelijk met een schaar in tweeën geknipt.
Daarboven op zitten een klein filigraan bloemetje met een bruin resin roosje.

Het grote witte tandwiel is eigenlijk een leeg plastiek kaartje waar garen op heeft gezeten, deze heb ik wit geverfd.


De andere tandwieltjes zijn wel bij AnMaCreatief te koop, deze doen het wel erg goed op een mannenkaart vind ik zelf.

Doen jullie weer mee?
Groetjes Judith

3 opmerkingen:

  1. als dit je eerste mannenkaart is ben ik heel jaloers wat een prachtig mooi kaartje daar kan ik heel wat van leren bedankt groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou Judith, dit is wel een heeeeeel goed geslaagd probeersel als dit werkelijk je eerste mannenkaart is, Prachtig gemaakt. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Judith, ik sluit me bij Lady M en Wil aan hoor. Wauw, de man die dit ontvangt, kan (lees: MOET) dik tevreden zijn! Zelfs gewoon in de winkel zijn mannenkaarten gewoon oubollig..... Ben geneigd om maar gewoon een kaart met bloemen te sturen.

    Ga maar lekker door met mannenkaarten.

    Hartelijke groeten,

    Lia

    BeantwoordenVerwijderen