woensdag 10 december 2014

DT-Call gesloten

De AnMaCreatief DT-Call is gesloten.

Ik wil iedereen die zich aangemeld heeft bedanken voor het meedoen!

Ik heb alle inzendingen doorgestuurd naar Adriana, Helen en Judith. Deze 3 lieve dames hebben ook alle blogs bezocht en mij advies gegeven, zodat ik de uiteindelijke keuze kon maken.

Inmiddels hebben de nieuwe Design Team leden een mail gekregen.

Eind van de maand stel ik onze nieuwe leden aan jullie voor hier op het blog.

Een fijne avond!

xxx Anne-Marije

2 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd dames en veel plezier...

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gefeliciteerd aan de nieuwe leden. veel plezier toegewenst met elkaar!
    dank jullie wel voor het langskomen. dit zal vast niet een makkelijke opgave zijn geweest.
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen