donderdag 10 september 2015

Christmas in september

Vandaag laat ik jullie een kerstkaart zien voor AnMa Creatief.
Ik heb de DutchDoobadoo shape art book gebruikt en hem gemaakt van kraftcardstock.
Het mooie dessinpapier is van MD design Victorian Christmas.
De ster LR0369 is van Marianne Design met daarachter een cardtopper .
Voor de hertjes heb ik de CR1289 gebruikt en ik heb een stukje softboard bewerkt met Deco Art snow-tex waartegen ik de hulsttakjes LR0244 en de poinsettia LR0142 heb gemaakt.
Alle randjes zijn beinkt met distressinkt walnut stain en ik heb hier en daar een pareltje opgeplakt.
Anne Marije heeft doosjes met leuke houten decoratie figuurtjes te koop in haar webwinkel en ook voor de kerst .
De witte bolletjes komen uit een tuincentrum en vind ik altijd leuk om op een kerstkaart te verwerken.




groetjes van Anneke




1 opmerking: