donderdag 5 november 2015

Sweetheart

Vandaag wil ik jullie een kaart laten zien waarop ik het mooie metallic cardstock heb gebruikt in combinatie met nieuwe ScrapBerry`s! Tussen de kerstkaarten door heb ik deze verjaardagskaart gemaakt.


Het witte metallic kaartkarton heb ik gestanst met de twee grootste maten uit de nieuwe Double Stitch set van Crealies. Dat kun je in 1 keer door de stansmachine draaien. Op dit metallic karton heb ik die prachtige ScrapBerry`s clearstempel Sweetheart met Bamboo Leaves gestempeld.


De theebloem heb ik gevouwen van Pickwick appel. Geweldige zakjes om mee te vouwen, want er komen zoveel verschillende bloemen uit te voorschijn. Daar kan ik echt van genieten, hi, hi. Onder de theebloem zie je een filigraan en deze heb ik eerst stevig vastgezet aan de kaart met een brad. Op de theebloem zo'n gave  nieuwe embellie van  ScrapBerry`s uit de serie I Love Cooking. Het zijn metalen buttons met een foamsticker aan de achterkant om ze te bevestigen. De groene bladeren erachter zijn van Joy!.



Nog een paar detailfoto's waarop je ook die schattige witte mini sweetheart blossoms goed kunt zien. Die staan nog niet in de webshop. Ik heb ze meegenomen van de beurs in Gorinchem. Maar zodra ze er wel in staan zal ik ze alsnog linken voor de liefhebbers.
De Paddestoelenrand heb ik ook uit het metallic cardstock gestanst.


Wat heb ik gebruikt:
CraftEmotions Linnenkarton 27x13,5 cm-Mosgroen
Joy! metallic cardstock-Wit 15x30 cm
Crealies Crea-Nest-Lies XXL-No.34/Double Stitch
ScrapBerry`s clearstempelset-Sweetheart 3
Memento Ink Dew Drop-Bamboo Leaves
Dovecraft doilies- 'T is the season
Joy! cutting & embossing stencil-6002/0317 Rand Paddestoelen
Joy! cutting & embossing stencil-6002/0333 Paddestoel & Blad
Nellie Snellen Shape Die-Gefeliciteerd
filigraan vierkant 4-geel koper
Sizzix Framelits Die Set-Labels, Fancy #6 (voor de theezakjes)
ScrapBerry`s decorative metal items-I Love Cooking 1
ScrapBerry`s adhesive pearls-Wind of travel
Hobby & Crafting Fun Waxed Katoen Koord-0,5 mm/Wit
set mini sweetheart blossom-White
foam tape
Aleene`s Quick Dry Tacky Glue

Groetjes van Adriana

Geen opmerkingen:

Een reactie posten