vrijdag 11 maart 2016

3 beterschapskaartjes

Heb je mijn blogcandy bovenin mijn sidebar gezien? AnMa Creatief doet hier ook aan mee met een extra prijs!

Een beterschapskaartje voor een collega namens de andere collega's. Gelijk maar 3 verschillende gemaakt, zodat er wat keuze is.
De tekst 'Bubble your troubles away' heb ik op de computer gemaakt en op designpapier uitgeprint. Daarna gemat op Craftable CR1299 van Marianne Design. De bubbels heb ik 2x uitgestanst van designpapier.
Op de beurs in Gorinchem heb ik bij Anne-Marije de EasyConnect Craft Tape van CraftEmotions gekocht. Ideaal voor dit soort gedetailleerde stansen! Je plakt het papier waaruit je wilt stansen op de plakkant, dan de stans erop, door je stansmachine halen en je uitgestanste mal is klaar om op te plakken (even bescherming weghalen). De randjes zijn afgewerkt met een Memento Dew Drop (bamboo leaves).
Voor de 2e kaart heb ik Creatables LR0363 van Marianne Design gebruikt. Hierin zitten mallen van de dokterstas, thermometer en injectiespuit. Ook hier zijn de randjes afgewerkt met bamboo leaves van Memento en heb ik de EasyConnect Tape gebruikt om te plakken.

Na het stansen en embossen heb ik het papier in de mal laten zitten en met copics de openingen bewerkt.
 De tekst beterschap is van Joy! en de pleister hoort hier ook bij. Natuurlijk opgeplakt met de  EasyConnect Tape.
Voor de laatste kaart heb ik 2 verschillende groottes van de CLNestXXL 34 van Crealies gebruikt. De middelste afmeting heb ik passend gemaakt. De middelste rand heb ik aan 2 kanten bewerkt met verschillende No End Borders stansen van Joy! Onder het afdrukje een reep verbandgaas vond ik wel passend. Ook hier de thermometer en injectiespuit van Creatables LR0363 gebruikt, die door middel van de EasyConnect Tape zijn opgeplakt.
Het wordt saai, maar de randjes zijn alweer bewerkt met bamboo leaves van Memento.
Ik ben benieuwd welke kaart mijn collega's gaan kiezen.
Ik wens jullie een fijn (knutsel)weekend.
xxx Margreet



3 opmerkingen:

  1. Drie heel verschillende prachtige beterschap kaartjes Margreet!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ze zijn alle 3 prachtig Margreet en zo verschillend.
    heel leuk gedaan.
    liefs Speedy

    BeantwoordenVerwijderen