dinsdag 18 april 2017

Home

Ik heb voor mijn inspiratiekaart de Dutch Doobadoo Stencil Card Art Houses als basis gebruikt en heb de huisjes nagetekend op kraft.
Daarna ben ik de diverse huisjes aan gaan kleden. Op alle huisjes designpapier uit paperpacks
English Roses van Marianne Design gebruikt.
Alle randen zijn met de distress ink pad vintage photo en een dauber afgewerkt.
 
Op alle huisjes met de Mask Art Bricks van Dutch Doobadoo met vintage photo wat steentjes aangebracht. Op het linker huis een plaatje van het knipvel Tiny's English Garden/Foxgloves geplakt. De lekker slapende kitten is een Creatables van Marianne Design. Ook deze met vintage photo afgewerkt.
Dan de middelste woning. Hierop de stable door van MD, die ik met vintage photo bewerkt heb, terwijl het papier nog in de stans zat. Daarna een stuk kant achter het raampje geplakt. Een gordijntje geeft het toch wat kneuterigs. Van Joy!crafts de stans Love & Home en de klimop, die ik gedeeltelijk dubbel heb gebruikt.
Tenslotte het rechtse huisje. Het raam is het bovenstuk van de stable door van MD. Hiervoor het  
Tiny's vingerhoedskruid van MD geplakt.
De houten embellisments zijn van CraftEmotions.

Ik hoop dat jullie allemaal gezellige paasdagen hebben gehad en nu weer zin hebben om kaartjes te maken.
xxx Margreet




2 opmerkingen: