zondag 30 juli 2017

Birds

Op de kaart van vandaag heb ik 1 van de vogelplaatjes uit het Decorer Mini Scrapbook Paper Set-Birds gecombineerd met het Storyteller papier, wat er echt perfect bij kleurt. Ook andere plaatjes uit het setje kleuren goed bij dit First Edition paperpad!


De theebloem is gevouwen van Pickwick Slaap Lekker. Zo leuk om daar mooie bloemetjes van te vouwen en perfect bij deze kaart. Ja daar blijf ik van genieten! Onder en op de bloem gestanste bloemetjes van de Yvonne Creations snijmal die pas bij een hobbyblad zat. Hoe mooi past dat! Vast speciaal voor mij gemaakt :-) Door de bloem nog een gem brad en klaar is ie.


Een close up van de Crealies X-tra-No.101, die vind ik zooo mooi! Hier subtiel verwerkt.


Deze veren zijn van de Dovecraft Die-Feathers, natuurlijk leuk om bij de vogelplaatjes te gebruiken. Voor een klein accent heb ik er Gems op geplakt.


Wat heb ik gebruikt:
Dovecraft cards & envelopes-Cream 6x6
Decorer Mini Scrapbook Paper Set-Birds
First Edition paperpad-Storyteller 6x6
Joy! ribbel karton-8089/0213 small A5
Dovecraft Die-Feathers
Yvonne Creations snijmal-YCD10104 Get well soon/flower
Joy! cutting stencil-6002/0939 Framboosblad
Crealies X-tra-No.101
Sizzix Framelits Die Set-Labels, Fancy #6 (voor de theezakjes)
ScrapBerry`s gem brads
Simply Creative Gems-Clear 2 mm
Vivant Crispy Lint-Lila
mini sweetheart blossom
mix set sweetheart blossom-Mixed Brown & White
papieren rozenknopjes 4 mm
Hobby & Crafting Fun Meeldraadjes-Groen
CraftEmotions Extra Sticky Tape-3 mm
Aleene`s Quick Dry Tacky Glue

Groetjes Adriana

Geen opmerkingen:

Een reactie posten