woensdag 19 september 2018

Seas the day


Vanaf het moment dat ik deze mooie stempel Sailingboat, uit de serie Men Things van Nellie Snellen, in huis had, wist ik wat ik ermee wilde maken. Ik zal maar niet zeggen hoelang ik de stempel al heb, haha! Valt best mee hoor...

Als basis koos ik het stencil Pentagon van DDBD. Ik tekende de mal op en knipte het uit linnenkarton.  Vervolgens heerlijk aan de slag gegaan met verschillende kleuren inkt en de masks Tiny's Faded Corduroy en de mini Mask nr. 108 van Crealies.
Voor het zeewater gebruikte ik Summer Sky, Bahama Blue en Danube Blue. De lucht is gekleurd met London Fog en Summer Sky.
De zeilboot stempelde ik met behulp van de Stamp Master in de kleur Espresso Truffle. Voor de vogels gebruikte ik Olive Grove.
De set Typewriter Keys van Joy! is ideaal om je eigen teksten samen te stellen. 'Seas' stempelde ik met Teal Zeal, 'The' met Bahama Blue en 'Day' met Danube Blue.
Tenslotte plakte ik in de hoeken parels van Nuvo in de kleur Duck Egg Blue en op het water her en der Morning Dew.

Ik hoop jullie weer wat inspiratie te hebben gegeven. Geniet van je dag!

groetjes, Ellen


3 opmerkingen: