zondag 2 december 2018

Happy Holidays


Heel verrassend laat ik dit keer (weer) een kerstkaartje zien.
De basis van de kaart is linnenkarton waarvan ik de randen met behulp van een dauber aanzette met Desert Sand.
Het DP (van vorige kerstperiode) herken je vast wel: Berry Christmas van MD.
Het leukste van het kaartje is toch wel deze lieve stempel van Wild Rose Studio, Owl Family. Ik kleurde de stempel met derwents.
Rondom de stempel rulde ik de randjes met de distresser en bracht  Bamboo Leaves aan.
De tekst stelde ik samen met het woord Happy, wat een deel is van een tekst in de set Birthday Wishes en het woord Holidays van de stans Happy Holidays.
Als laatste nog een ijsster, creatable van MD,  in de bovenhoek. De ruitjes die uit de stans komen heb ik hergebruikt.

Was 'm weer, tot de volgende kaart!

groetjes, Ellen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten