zaterdag 25 januari 2020

Make each day a great adventure


Inmiddels is op Facebook de volgende challenge van AnMaCreatief gestart. Deze challenge begint iedere 15e van de maand. Het thema is dit keer: Alles mag. Makkie dus!
Als je meedoet kun je een superleuke prijs winnen, dit keer deze fraaie Pergola van Joy!


Ik heb, volgens mij voor het eerst (!), een schudkaart gemaakt. Ik kwam op het idee door de leuke
stempelset Bernie 2 van CraftEmotions en het DP Wild at Heart van First Edition. Ik zag het tafereel al helemaal voor me!
Als basis voor de kaart koos ik het stencil Ornament rechthoek nr. 4 van DDBD, getekend op en geknipt uit linnenkarton. Langs de randen bracht ik Toffee Crunch aan.
Voor het schudgedeelte gebruikte ik Shaker Square van MD en het bijpassende Shaker Window.
Voor de blaadjes kleurde ik eerst een stuk papier met verschillende kleuren inkt: Rhubarb Stalk, Potter's Clay, Olive Grove, Bamboo Leaves en Northern Pine. Daarna met de stans Autumn Leaves de blaadjes gemaakt en er de shaker mee gevuld.
Achter het shakerdeel verwerkte ik crispy lint. Bovenaan zie je nog de stans Ivy Branch.

Jullie zien dat ik niet alle producten heb gelinkt. Door de mega uitverkoop bij AnMaCreatief is niet alles meer verkrijgbaar. Maar kijk zeker even rond en scoor nog wat leuks voor weinig.

Wie weet heb ik je wat inspiratie kunnen geven en zie ik je creatie terug op Facebook.
Geniet van je dag!

groetjes, Ellen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten