zaterdag 31 december 2011

AnMaCreatief challenge 3 - december 2011

Dit bericht blijft bovenaan staan tot en met 31 december 2011. Voor nieuwe berichten scroll naar beneden...

De maand december is begonnen, dus het is alweer tijd voor de derde AnMaCreatief challenge! Dit is ook de laatste challenge van dit jaar...
Allereerst willen wij alle deelnemers van de november challenge bedanken voor het meedoen.
Deze maand waren er 85 deelnemers! Wat veel hè? Hartstikke leuk dat de challenge zo goed loopt!

Het Design Team hoopt natuurlijk dat er deze maand weer een hoop deelnemers zijn...

De december maand is al druk genoeg, dus daarom hebben we een gemakkelijke challenge.

Alles mag!

Je kunt natuurlijk een kaart maken, maar het mag ook een tasje, doosje of iets anders zijn.

Hieronder de prachtige voorbeelden gemaakt door het AnMaCreatief Design Team. Klik op de namen om naar de blogs te gaan om te zien hoe deze creaties tot stand zijn gekomen...

Anne-Marije Poppen


Helen van der Gaag


Lotte de Boer


Lins Marin


Dit is de prijs die je kunt winnen met deze challenge:



Een set van dahlia resin flowers in 2 maten

Lees eerst de regels door als je mee wilt doen met de challenge
(de regels staan ook in de sidebar)

-Je maakt een nieuwe creatie n.a.v. de opdracht of sketch
-Voeg je creatie met een link naar het bericht van je creatie (dus niet naar je blog zelf) toe aan Mister Linky
-Je kunt ook meedoen als je geen blog hebt. Upload je creatie ergens anders en voeg die link toe aan Mister Linky. Denk bijvoorbeeld aan Hyves, Hobbyjournaal, Picture Trail, Facebook, enz.
-Je mag per challenge maximaal 3 creaties plaatsen
-In je blogbericht link je terug naar dit blog: Webshop AnMaCreatief
-Je mag meerdere challenges combineren

De challenge is geopend tot en met 31 december 22:00 uur. Op 1 januari wordt om 09:30 de winnaar bekend gemaakt met behulp van Random.org. Daarna komt de januari-challenge online.

Doe jij ook mee met deze challenge? Maak dan een kaart of andere creatie en voeg die toe aan Mister Linky. Het Design Team is erg benieuwd...

Veel knutselplezier met deze challenge!

26 opmerkingen:

  1. Altijd leuk een alles mag challenge, dus ik doe mee.]
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Komt mooi uit die alles-mag-challenge. Ik heb mijn kaart er bij gezet.

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Anne Marije,
    Wat weer een leuke challenge, ik heb zojuist mijn eerste kaartje geplaatst.....
    bedankt voor de challenge hoor
    groetjes en fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou mijn eerte deelname aan deze challenge heb ik erop gezet.

    Groetjes Johanna

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leuke challenge weer en dt dames hele mooie voorbeeldkaarten en creaties.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke voorbeeldkaarten, en ik ga zeker meedoen, erg mooi zo'n alles mag challenge...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo dames,
    wat leuk weer een challenge-blog erbij! heb net mijn kaart geplaatst en misschien volgen er nog meer:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat is leuk, zo'n challenge...alles mag, nu moet ik kiezen. Ik doe graag weer mee, heb mijn link toegevoegd. Jullie voorbeelden zijn ook weer geweldig leuk!

    gr Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Erg leuk dat alles mag, ook dat je tenminste 3 kaarten mag plaatsen, dat vind ik bijzonder leuk, alleen ik vergeet dat nog wel eens...hihi...zodoende mijn 2e kaart geplaatst...

    lieve groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mijn 2e kaartje ook erbij geplaatst...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. vond het zoiets leuks dat je zelf mag kiezen om te plaatsen dat ik het maar eens ga proberen!
    hartstikke leuk en groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  12. super leuk ik doe mee. groejtes alice

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Erg leuk dat je meerdere kaarten mag plaatsen. Zeker in deze tijd! Iedereen veel succes....

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Alles mag! Altijd leuk om mee te doen. Ik heb zojuist mijn 2e kaart ingezonden.

    Groetjes Aly

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Tjonge de maand pas 12 dagen jong en nu al zoveel deelnames! Ik heb de mijne er ook weer bijgezet. Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Alles mag, dat is een fijne uitdaging. Ik heb vast een kaartje geplaatst en ga denk ik nog wel iets plaatsen om mee te doen met deze leuke challenge. Groetjes,Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dankzij Lins waag ik nog snel mijn kans ;))
    Succes aan alle deelnemers!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Alles mag, dat is altijd leuk!! Ik heb mijn kaartje er bij gezet!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Zojuist mijn 2e inzending erbij gezet, leuk dat je meerdere keren mag meedoen. Fijn weekend allemaal!
    Groetjes,Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  20. De derde inzending voor mijn schoonmoeder (Jannie) geplaatst... enne de mijne volgen later vanavond of morgen, heb een aantal kaarten gemaakt vandaag... ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuk, zo'n alles mag challenge, en heel fijn dat je 3 inzendingen mag laten meedoen. Ik heb zojuist na lang wikken en wegen welke ik zou doen, de eerste geplaatst. De tweede en derde moeten nog even wachten, die moeten eerst nog kado gegeven worden op 1e Kerstdag, en worden pas daarna op mijn blog geplaatst.
    Groetjes Roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. En mijn derde inzending staat erop... :D

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ook nog een derde deelname geplaatst. Op naar de volgende challege. Ben benieuwd.
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Zo, de tweede inzending is ondertussen op mijn blog gepubliceerd, dus ik heb hem nu ook hier aangemeld. Nummer drie volgt morgen...
    Groetjes Roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Nummer drie is ook deze weg gevolgd....
    Groetjes Roelie

    BeantwoordenVerwijderen