woensdag 14 december 2011

Santa



Hallo iedereen,

ik wou graag dit kerstkaartje met jullie delen. Dit me-to-you beertje Santa heb ik afgedrukt met memento - london fog en ingekleurd met prisma potloden.
Het rode strikje is ook van me-to-you, ik vond het zo leuk passen bij dit kaartje. Ik heb scor-tape gebruikt om het vast te kleven.
Zo'n pakketje strikjes is echt ideaal voor mij want ik vind het ongelofelijk moeilijk om een mooi klein strikje te knopen en deze vind ik echt super schattig :-)

Nog een fijne knutseltijd toegewenst en tot heel gauw!

Veel liefs,

Lins x

3 opmerkingen:

  1. Super, super, super mooi weer!
    Je kleurt ze zo knap.

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een schatje is dit weer en zo mooi ingekleurd. Liefs, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supermooi kaartje Lins. Je hebt het beertje weer prachtig ingekleurd en het strikje staat er erg lief bij.
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen