zondag 16 februari 2014

Bluebell looking

Vandaag heb ik weer een kerstkaart te laten zien.



Het designpapier is van Dovecraft en de tekst is daaruit gestanst zodat het rode cardstock eronder zichtbaar is. De tekst restanten zien jullie misschien ook nog wel een keertje voorbij komen :-)



Voor de theebloem heb ik Pickwick kers zakjes gevouwen en gecombineerd op de kaart met Dovecraft blossoms-`Tis The Season die perfect bij het papier passen. De gele bloem eronder is een hydrangea. De mooie filigraan bloemen vind ik zo goed passen bij deze kerstkaart. Ze hebben een gaatje en zijn heel makkelijk vast te zetten met een brad.



Bluebell looking van Wild Rose Studio heb ik gestempeld met Memento Stempelinkt-Rich Cocoa en ingekleurd met Distress Ink. Wat een schatje, hè? Ik heb de volgende kleuren gebruikt: Bundled SagePeeled PaintAged MahoganyRusty HingeBrushed CorduroyTattered roseWeathered Wood.



Wat heb ik gebruikt:
Dovecraft cards & envelopes-Cream 6x6
Rood cardstock
Dovecraft paperpack-´Tis The Season 6x6
Wild Rose Studio clearstempel-Bluebell looking
Memento Stempelinkt-Rich Cocoa
Distress inkt
Dovecraft blossoms-`Tis The Season
Marianne Design DiY Holly Leaves-Red
Hydrangea 5 cm
filigraan bloem 12-rood koper
Papermania mini brads-Assorted Gloss Metallics
maxi parels helder 14 mm
Sizzix Sizzlits Decorative Strip Die - Stacked Words: Christmas

Groetjes van Adriana

4 opmerkingen: