donderdag 20 februari 2014

klaar voor het Creaweekend in Hardenberg!

Vandaag was het dan eindelijk zover... we konden onze stand op gaan zetten in Hardenberg. Mijn ouders waren mee gegaan om te helpen.
Het was een heel karwei, maar alle artikelen staan op z'n plek.

Hieronder wat foto's, zodat jullie alvast een beetje een idee hebben hoe onze kraam eruit ziet:

We zijn begonnen met het zwarte tafellaken en mijn nieuwe spandoek.


Daarna konden we alle mandjes op z'n plaats zetten en de kraam verder vullen...

***


***


***


***


***


Ik heb er al jaren van gedroomd om naar een beurs te gaan, maar nu het allemaal zo dichtbij komt heb ik toch wel een beetje buikpijn van de spanning, hihi.


Wij zijn er helemaal klaar voor!

Benieuwd hoe alles in het echt eruit ziet? Kom dan even langs bij stand 126.

Als de tijd het toelaat wil ik na de beursdagen ook wat foto's laten zien.

xxx Anne-Marije

11 opmerkingen:

  1. Hoi Anne-Marije,
    Het ziet er super uit, ik kom zaterdag zeker een kijkje nemen, groetjes Ans en..heel veel succes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het ziet er prachtig uit. Helaas kan ik niet naar de beurs komen maar ik wens je heel veel succes.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het gaat je vast heel goed af, ik wens je hele goede beursdagen en veel Succes!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wooow, dit ziet er zo super uit, zo mooi aangekleed en zo professioneel!!! Knappe banner. Jullie gaan dit zo goed doen, alvast dikke proficiat met je eerste beurs. Geniet ervan!

    Liefs,

    Lins

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi AnneMarije,
    ik kom je zeker even opzoeken! Het ziet er zo aantrekkelijk uit! Dat gaat helemaal goed komen.
    Tot zaterdag!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er allemaal erg leuk uit. Succes de komende dagen.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Natuurlijk heb je een beetje buikpijn, maar dat is over zodra de eerste enthousiaste klanten zijn geweest Anne-Marije!! Het ziet er super uit, tot zaterdag!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er allemaal netjes uit. Komt vast goed. Jammer dat de beurs te ver weg is, anders had ik graag een kijkje komen nemen. Succes en een goede verkoop!

    Grtjs Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ziet er goed uit hoor! Zaterdag ben ik ook op de beurs, zal proberen om ook even te komen kijken... Spannend hoor, zo'n eerste beurs!
    Groetjes Roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lieve Anne-Marije en Marieke

    Wat ziet alles er gezellig uit. Jullie en natuurlijk ook Jibbe hebben je best gedaan.We hebben steeds aan jullie gedacht en zijn heel erg benieuwd hoe het vandaag gaat. Het kan toch eigenlijk alleen maar goed gaan, na alle voorbereidingen. Er zijn wat uurtjes aan besteed!
    Heel veel succes!!!
    Liefs van (o)pa en (o)ma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. het ziet er fantastisch uit jammer dat het te verd weg i s veel sucses toegewenst groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen