vrijdag 19 juni 2015

Mannenkaartje

Ik heb een mannenkaartje gemaakt en ben begonnen met een stuk zwart kraft papier van 10x20,5 cm. Op 8,5 cm heb ik een scorelijn gemaakt en het korte stuk dubbelgevouwen. Daarna heb ik designpapier geplakt op de zichtbare delen "Neroli" van First Edition, na het eerst met de papier distresser oud gemaakt te hebben.
Aan de korte zijden dubbelzijdig foam geplakt, omdat ik wat ruimte wilde hebben om er een soort label in te stoppen.
De stempel heb ik gestempeld met Memento Ink Pad (Tuxedo black) en ingekleurd met copics. Daarna uitgestanst met een Crea-Nest-Lies XXL/Stitch stans en op kraft geplakt, wat ik ook met deze stans heb uitgestanst. Als decoratie 2 metalen raderen gebruikt.

De tekststempel heb ik op wit linnenkarton gestempeld met vintage photo distress inkt en ook weer met de Crea-Nest-Lies stans uitgestanst. Daarna heb ik een stuk bruin kraft met een notebook stans gestanst en hierop de tekst met foam geplakt. Bovenin een gaatje gemaakt en er een stukje touw aan gebonden.

xxx Margreet


4 opmerkingen: