zaterdag 27 juni 2015

There's a smile the world has never seen...

Mijn nicht is zwanger van haar tweede kindje. Ik heb voor haar en haar vriend een kaart gemaakt om ze te feliciteren met de zwangerschap. Ze heeft de kaart (en cadeautje) inmiddels ontvangen, dus nu kan ik hem laten zien.


Ik was al een tijd van plan om iets met het CraftEmotions stempel Baby's Head te maken. Dit was een mooi moment om het stempel af te drukken. Ik heb het hoofdje gestempeld met Memento Ink Pad Rich Cocoa.



Ik heb een vel CraftEmotions Cardstock Lichtbruin van 28 x 14 cm gesneden. Ik heb het cardstock in de lengte op de Scor-Pal gelegd en gerild op 7 cm. Daarna gedraaid en de andere kant ook gerild op 7 cm.




Het scrappapier is van Dovecraft en komt uit het 6x6 blokje True Blue. Ik heb nu alleen de beige velletjes uit het blokje gebruikt, voor een kaart in bruintinten.




In de binnenkant heb ik een gedichtje geplakt. Dit gedichtje heb ik gevonden op internet. Na het printen heb ik het gedichtje uit een Nestabilitie Circle gestanst.



Op de linker-en rechterflap in de binnenkant van de kaart heb ik babyvoetjes geplakt. Deze voetjes heb ik gestanst met Marianne Design Creatable-LR0305 Feet. Na het stansen heb ik de voetjes geembost met behulp van het rubberen matje en de zwarte plaat in de Big Shot.



De hoekjes op de voorkant heb ik gemaakt met Crealies Double Fun Die No. 17. Dezelfde hoekjes, maar dan een maatje groter, heb ik binnenin de kaart geplakt. Ik heb de hoekjes vastgeplakt met Aleene's Quick Dry Tacky Glue.

























-CraftEmotions Clearstempel Baby's Head
-CraftEmotions Cardstock Lichtbruin 30,5x30,5 cm
-Dovecraft Paperpack True Blue 6x6
-Nestabilities Standard Circle Large en Scallop Circle Large
-Marianne Design Creatable-LR0305 Feet
-Crealies Double Fun Die No. 17
-Memento Ink Pad Rich Cocoa (voor Baby's Head)
-Aleene's Quick Dry Tacky Glue (voor hoekjes)
-Jeje Foam Squares 1 mm (voor voetjes)
-Scor-Pal Metric
-Big Shot

Ik ben benieuwd hoe jullie deze kaart vinden.

Een fijn weekend!

xxx Anne-Marije

2 opmerkingen:

  1. Wat is dit beeldig met dat schattige koppie, de mooie aardetinten en het gedichtje.............om te smelten zo lief!!

    x Irene


    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie kaart en wat een lieve stempel is dat van het kinderhoofdje

    BeantwoordenVerwijderen